今日訓到12點幾起左身,之後玩電腦. 去到晏就..出左去搵蚊同巨雞xd 巨雞比左支煙我.. 同佢起碼吹左9個字水^_^ 緊住佢上左車之後我返左屋企嚕.. 返到屋企又係玩msn,悶到喊-__- 唉..我好掛住你ah.. ★笑會再在我臉上出現嗎?