今日第1,2堂上物理. 上完第1堂之後...到第2堂個呀sir好似開演唱會甘; 係甘係到唱歌...佢唱到勁high@_@ 全班係甘笑...頂佢吾順xd'' 中文堂同英文堂訓教-___-" 數學堂好努力做數^_^ 普通話堂;睇戲;惡魔在身邊.. 生活教育;又訓教-,- 地理...係到玩; 放學之後同小吐去左頂耳xd 佢整極都整吾入...整左好耐-,- 我就整左半分鐘就搞掂xd 冇野打喇; 愛情沒有一世^_^