今日起身打俾呀壹諗住叫佢食早餐; 點知佢又吾聽電話-,- 跟住返到學校見到肥昇係到...同佢一齊買野食; 考試;地理同化學-_-又係吾識-,- 唉..今次考試都係甘差~_~ 要加油喇><比心機考好個試xd 放學; 同肥昇.怡.周圍行...幾開心既^_^ 跟住去左打拳機..我同肥昇每人都打爆分一次..haaha; 可能食錯藥..所以甘大力-__- 打完無無聊聊甘行左去眼鏡88玩驗眼-__-吹漲... 驗完行番去元廣搭車返屋企lu..佢地2個就吾知去左邊拍拖喇xd