今日11點幾細燾打黎叫我出去打陣機;
11點半落到元朗;打到12點幾...
去搵肥滔;牛奶仔;牛奶仔條女;小吐;燒炭仲有呀餅xd-__-
跟住去左加洲紅唱k^_^
全程係甘唱...haaha:)
點左D情侶歌比牛奶仔同奶嫂xdd"
哈;奶哥唱得好細聲-____-"
跟住唱到5點半小吐走左去搵女;
我地唱到6點走lu;
呀餅就返屋企;我地就搭的士去元廣行左陣;
去左喜利球埸個邊煲煙;
我話肚餓...佢地幾個陪我去食麵..ha;
食完之後係個到吹水...個個係甘係到笑xd"
跟住同奶嫂玩15.20;
係甘羸佢-___-"
玩左陣牛奶同奶嫂走左lu..
得番肥滔陪我-,-
等左陣肥滔又要去搵佢老豆食野=33=得番我~_~
我冇野做就去左呀餅間鋪到坐陣...好熱
8點幾呀餅話去i-one打機...我陪佢上去.
等左陣就去左搵人lu:)
有野收xd...心型朱古力:)
跟住10點去左搵fd...
吹左陣水同煲煙...
11點45就去左搭車lu.
成身好似散晒甘...
P.S: 冇女都可以好開心甘過情人節xd"
|