琴晚3點訓..訓著左之後發左個夢之後訓吾著. 係甘諗個個問題~.~ 唉;黃美琪又捉我頭髮喇-,- 但係吾知剪吾剪好~_~ 唉.. 吾剪星期一開始停課; 驚佢吾比我打閃避球比賽=3= 吾想3A班輸...因為最後1年:( 跟住放學...肥康話玩閃避球:) 玩到6點走-v- 岩岩好落車個陣;有個信息搞到我好吾開心同好紋... 唉... 今日成日都吾係甘開心下-__-"