今日遲左起身@v@ 第1堂中文;訓教 第2堂數學;又係好比心機甘做數-33- 鍾意左數學... 小息;食野. 電腦堂;又冇帶書-33-聽日交吾到作業比佢就記缺點1個;不過多1個吾多小1個吾小..由佢記-33- 普通話;睇戲; lunch;食食下飯個條友叫我地吾好坐係到食..跟住係到嘈-33- 馮仔過左黎....跟住咪上番音樂室午膳跟進=3= 2堂英文...訓教. 放學又係見到D呷醋鏡頭-33-唉/__\ 跟住去左搵細燾...一齊返屋企; 愈來愈愛你xd