今日一起身食左個麵就返學喇;
第1,2堂物理.
第1堂個陣訓左...第2堂個老師又唱歌.
起左身聽佢唱歌-33-;
小息;落左去食野;
跟住3,4堂聽書;
小息;成班落去搵校長...有得影過班相xd''
跟住音樂堂唱歌..
數學堂好比心機甘做數-___-"
lunch;又係閃避球...悶-,-
之後普通話堂 睇電影.
生活教育;聽佢講野..冇訓過;
地理;訓教=33=
唉...放學之後腥信息問你去邊...你話去佢屋企.
個刻個心真係好吾開心...呷晒醋~.~
不過算喇...我又吾係你邊個-33- 冇心情-...-
|