一返到去學校就比佢捉左我去停課-___-" 返到去訓左6粒鐘-____- 痴左線訓到~___~ 勁累...跟住到放學先起身... 同肥昇去左食野...跟住行左陣 見到好多差佬囉-.- 無野做...搭車返屋企-___- 唉....聽日又再停課..-___-