| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 29 日 星期一  |
★你延續了這段情史,能否聽多一次? ★ |
Baby: 妙麗白痴日記;] |
如果,你係愛你自己ge,
咁就唔好再傷害自己
以前,我成日都希望傷害自己泥換取人地ge同意
e+,我覺得咁樣係好白痴.
人地同唔同意你,人地點睇你,都係人地ge事
至少,我要對自己好,
如果連自己都對自己差,咁仲邊有可能得到幸福?
我講過,我一定會得到幸福,
所以,我唔會做呢d蠢死ge事.
至少e+唔會!
我有好多疼愛我ge人
我有好多好好ge朋友.
我有好多中2我ge人.
我知道自己好多缺點,
但係人就總係有好有壞
邊有人十全十美?
如果呢個人又改,哥個人又改,
咁個個都係好人,呢個世界上就唔平衡啦!
就好似林宥嘉哥首眼色,
有一句歌詞係:「沒有什麼不能被改變,就像沒有什麼值得被改變。」
不是不能改變,而係唔值得去改變
因為根本冇咁ge需要
叫你改哥d人,正係識叫人改,又唔見你自己改?
唔該唔好再叫我改啦好冇?!
我好辛苦啊!
我為左迎合你地,我好似變左另一個人咁.
咩都收收埋埋,咩都唔講.
你地有冇諗過,為左你地自己ge順眼,完全唔理下我ge感受.
我好累,我只係一個普通人
我唔洗做聖人!我唔洗完美嫁!
我好辛苦啊你地知唔知?
我係黑人憎嫁啦!
我自己開心咪得lo,點解要我改姐?
你地一定話:[咁咪唔好改lo,冇人逼你嫁,你賴曬我做咩姐?]
你地冇講要我改,但係用行動,用眼色,用動作,用敆樣,用眼神,用笑容話我知
你好黑人憎啊!
我係啊!但係我仲有一班好朋友對我好好,
我生存係我ge世界.
關你地咩事姐!
我係唔改嫁啦,我就係我,改咩姐?
改左就唔係我啦!
所有都係我ge事,我唔需要你ge認同,
唔中2ge就唔好同我講野,
係以前ge世界到,真係冇呢個問題ge存在嫁.
ThEx2nD
|
★幸福,快樂★
« | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | ... | 175 | » |