頂!又測驗啦!真係好煩啊!
不過星期一測歷史又唔係好驚,
因為...歷史點都唔難得過物理啦!
唉,要泥ge始終都要泥.
仲有哥個語文小測
真係頂佢個肺xd
咁難,邊有可能合格啊.
我地已經有一死ge準備啦xd
淆佢啊?我都沒淆過啊!
我要換電腦啊!
不過我又有d小說係到w0
小說就完成啦,到時我就po出泥啦
[雖然冇咩人想睇/3\)
呢排都中2聽歌,
都真係幾正嫁.
呢排又听番唐禹哲d歌.幾正!
我終於將我心裡面ge諗法講左啦.
不過我都仲係好多秘密啊
係個心到好辛苦!
我心力交瘁啦!
好累啊,要休息啦!
很殘酷吧,
最後還是要難過死了.
以前,他把我的缺點都說成好的.
現在,他把我的缺點說成要改的.
其實,就是變了.
時間把很多東西都變了,
變好?變壞?
其實沒有一個定義吧.
一個人又怎能為另一個人變呢?
除非那個人很愛他吧!
可是,要是真的很愛那個人,就不會覺得他有缺點吧.
說來說去還是那份情變了.
緣份這個東西很容易不見了呢
'我不愛他'這四個字很難講出口呢.
可是,現實迫你講出口吧.
或者,是命吧.
如果不是的話,又怎麼會有那麼多的遺憾和錯過呢?
不過就是因為有這些字,才會證明你存在過.
我存在過呢.
這樣會不會好過點呢?
我可不想難過死啊.!
告訴我怎么能忘記你的笑容,告訴我怎么做才是普通朋友
ThEx2nD
|