今日係我同豬仔包老公一齊2個月喔,, 好開針ya~!!!!!!!
不過最開針都係老公豬黎接我放工,, keke,,
最衰今日落雨啦,, 搞到冇得周圍去添,, 不過唔緊要啦,,
我地今晚見咁凍,, 就去左食車仔面先,, 我地2個人食一碗,, 好sweets,,
食完就去左機鋪玩1蚊捽碟,, 次次都係我輸................=[
冇計啦,, 因為我已經將我d秘技傳授晒俾豬仔包....所以佢先咁勁.......XDDDDDDDD
then,, 就去左千色果邊行陣,, 行完就去公園hea陣,,
hea完就返歸lu.................................................
雖然今日係過得好平凡............但我覺得真係好開針可以同老公一齊渡過2個月........=]