今日超激勁爆喪開心唷~!!!!!!!!!!老公豬豬同我出mk行街街唷~!!!!!!!! >333333<
今日好在有me記得d路姐,, 豬豬話我好似地圖wor,,@@"""
we地去左旺中睇我d衫衫,, 好開針,, 豬豬送左2件SUPER LOVERS衫衫俾我,, thz ya~!!!
then,, 睇左好多袋袋,, 終於有個睇岩喇,, 又係豬豬送俾我架~!!!!! keke,,>333333<
買完我d衫衫同袋袋之後,, 就去左個商場度睇野,, 但我唔記得係邊個商場,,@@
豬豬同我一齊扭公仔,, 睇下扭唔扭得中我最like既MELODY,,
點知...................我一拎起黎睇,, 我呆左,, o左咀,,
真係俾我地扭中左MELODY ya~!!!!!!!! 真係爆驚喜唷~!!!!!!!
姐係證明豬豬係要同我一齊先可以扭到想要既公仔架~!!!!!!!!!!>333<
then,, 就陪老公豬去chi之堡睇佢d衫衫,,
我幫豬豬揀左2件靚衫衫ya~!!!!! 希望佢會中意~!!!!!
then,, 就去左"掃街",, 食左2樣野,, hapi,, =P
之後行多陣就搭車車返元朗lu,,
今日成日都好開針&驚喜ya,, 好耐冇試過lu,, 希望以後都可以係咁~!!!!!!!
ps........"劉俊偉"係我一世既老公豬豬~!!!!! haha~!!!!!