可以打波,練田徑嗎?
好快我就唔可以打波,練田徑...... 我相信會有好多人都好失望....... 但我唔排除會偷偷地打波,練田徑^^ 打完學界咪唔打lo~ 但田徑我會照練...... 點解讀書同打波,練田徑唔可以並全? 我又唔係兼顧唔到...... 不過同呢D人講都係廢嘅 永遠都係佢o岩哂,人地就錯!! 我都咁大個,識得分配時間,唔需要佢黎管我
好快我就唔可以打波,練田徑......
我相信會有好多人都好失望.......
但我唔排除會偷偷地打波,練田徑^^
打完學界咪唔打lo~
但田徑我會照練......
點解讀書同打波,練田徑唔可以並全?
我又唔係兼顧唔到......
不過同呢D人講都係廢嘅
永遠都係佢o岩哂,人地就錯!!
我都咁大個,識得分配時間,唔需要佢黎管我