
ShIrLeY_laM
暱稱: ♥ `im shir (: 性別: 女 國家: 香港 地區: 屯門區
MORE... |
« | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | ... | 220 | » |
|
(: 2008-01-22 05:29 PM; ♥ |
想不出有啥好打.. 完全覺得自己沒有用`
打來打去也不是那1些關於學校的事嗎?!
算了.. 反正,, 我就是那麼無聊.
-
今天要m0rn!nG assemb1Y.. -[]-我同cindY1齊落去..
竟然系2d女仔頭2個-3-" d人去曬邊?! 之後聽個m!z TsUi廢uP,,
睇片-3-.. 第1次覺得m0rn!nG assemb1Y悶. 上番去..
未見m!z 1ai人影,, 等左1陣間佢就上左泥.. 1開始講ans..
知道自己錯好多;; 希望吾好吾合格.. 之後對完.. 講書先?!=.='
算.. 好比面甘聽左書;] 又系人名.. 點解d人甘中2用d咩1世2世ga-__-"
記到我顛啦x__x" 之後最後2分中..-3- 先派卷. 好彩.. 合格=]
謝天謝地*v*.. 打中.. 發現可能有1分+.. 冇諗住追.. 就當我懶啦..
之後中文.. 叫我地謄文:] 點解佢地派左23事先牙-3- 搞到人地先甜後苦..
衰人-v-' 刀冇咩特別啦.. enG堂.. 又系個條友\.../ 吾系太想上佢堂;
旦系始終刀要日日對住佢-x-' ERS,,借左2本書.. 0k好睇:)
之後2堂IT,, 吾系太想講.. 就甘啦..- -' 1unch,, 又系學校食?! *3*
聽日又要.. 食到想死-3-' {講下姐..-v-} maThz2堂.. 借左n0tez抄=]
多謝朱+米xD" 2堂抄好左+做好hist0ry*v* 放學.. 吾多講..
-
-最愛::magz;] 至愛::asTeR=] 十分.愛::kathY:]
-多謝免費勞工=}
-多謝你令我重新認識你.. 睇清你;D
-以後我的世界再沒有你們!
|
|