
ShIrLeY_laM
暱稱: ♥ `im shir (: 性別: 女 國家: 香港 地區: 屯門區
MORE... |
« | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | ... | 220 | » |
|
(: 2008-01-21 04:39 PM; ♥ |
今朝1番到去幫T!ffanY做mathz*v*,, 做mathz真好;]
之後慢慢做-v-+,, 做到第3堂先比番佢-3- {其實1早做好na! ;]}
中文堂菜心做好人?! 幫洪s!r收$$*3*{因為洪s!r發火鬧人-__-' 超大聲!}
成堂刀冇乜點教過書-3- 有教書d p0weRp0!nT又甘甘快..-[]-..
算點牙下?! 又想人地高分.. 又甘得甘q快-__-' 算`反正我不嬲刀低分;D
第2堂mus!c調位.. 又同水魚坐;] 仲有manman系我隔離..
不過d0nkEE慘d-3-.. 同某人坐.. *3*超慘的說!
之後小息吾記得張份野比番t!ffanY.. 所以第3堂先比番囉.- -'
小息去左交義工紀錄冊,, *v*y0y0y0,, 100個中`!!=]
第3堂eNG,, 哼.. 又系個條友\__/` 搞到我e+吾想上eNG堂!
-0-好賤牙! 又話講中文要收$$,, 又叫d人聽到中文要同佢講w0r!
你咩事牙-3-,, 搞離間牙?! 發燒去睇e生啦-0-.. 2d班邊會甘做ga..
mathz堂*v* re-exam paper II.. 第1個做完?! -__-'
同paU1 paU1交換對.. 勁整齊*3* 超自卑-^-,, 不過岩曬xD"
做功課*v*.. 差1題咋-v-' IS堂.. 洪s!r好似今朝甘.. 個樣超嬲..
但系上堂又冇事w0r.___. 佢傻左?! 吾理啦-3-'
上左2堂.. 廢uP多d-3- 冇聽到.;] 自修! 明左xD" {幾勁..*v*}
1unch,, 吾洗練s010*v* 正.. 食1UncH w!f t!ffanY,, 跟住陪佢去re-exam,,
勁提-v-+ [明明miz nG叫我睇住佢.. 同吾好提佢ga;;xD}
跟住去seT taBLe;; thz健姐!;] 差吾多打中.. 閃人!*3*
之後吾知乜水放流料.. 搞到個個刀帶書包.. 比m!z TanG TanG鬧-3-
跟住就煮野食.. 最後miz TanG落香草個陣.. 哇!*v*正野,,
之後放學諗住陪asTeR子囉眼鏡.. 點知-v- 淆左!
就系甘啦..;]
|
|