`聽日[權權]要+油哇,, =] {衰左你吾好番泥-v-'}
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
今朝1番到去.. 見到t!ffanY,, 幫拒做w0Rkb00k.. thzZ C!ndY..=]
之後r011 ca11.. 菜心又系甘.. 之後話洪s!R冇番`!! -v-' 正` 之後PE堂..
跑長跑.. 10分10.. 唉` -33-" 算` 跟住去左買野飲.. =P好味,, 番上去個陣..
見到mR.FunG,, 跟住同佢講我琴晚見到佢0n msn=v=' 佢就話::
原來你就系Shirley-v-' 好搞笑.. 之後上堂.. 上吾夠10分中佢就話落去睇書..
-口-"足足睇左半粒中`!! 超0.. 番上去.. mR.TanG代化m!z nG堂.. T^T
冇左maThzZ做,, 超無聊>^<" hea下hea下又1堂.. 跟住中文+中史.. 好悶`
=( 狂謄文xD,, 吾聽書.. 之後1uncH w!f k!m @ caNTeen.. Then練歌..
今日好吾店.. 把聲好差.. s0 saD.. 之後IS堂.. 超悶.. -333-做中史書+作業..
就甘就做曬d功課啦=) 之後上李s!R堂.. 好開心牙`!! 我好中2甘樣上堂=]]
旦系學琴又比m!zZ 鬧T^T... 今日刀吾知開心定吾開心..