2 daYz 1efT,, p1z d0n'T g0..
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
今日系daY 7-* 書包好輕哇`=) 不過好遲先番到去-3-' s0 saD,,
r011 ca11個陣mr.w0nG泥左.. 原來菜心冇番.. xD"超正哇` 之後h!sT0rYx2..
m!z ChaM泥代m!z 1a!堂.. e個老c超好人ahh.. 教書教得好好牙*=] 我冇訓到,,
m!z 1a!教書.. 唉.. 系甘衝系甘衝.. 教得超快.. m!z ChaM講得好詳細牙`!!:]
之後差吾多放小息個陣.. 拒同我地講,, 下1堂中文刀系我代.. 0mg.. 囧
甘咪姐系3堂h!sT0rY?! -口-好彩中間有個小息.. 吾系我死梗.. 悶到死左x..x`
xD' 第3堂拒叫我地做w0rkb00k.. 我做得超慢-33-' 結果.. 呵呵*
第4堂mr.FunG堂.. 仲諗住有得睇The s0unD 0f mus!c,, 點知,,
mr.FunG話星期5先睇` 0..0" 所以拒成堂刀系到教e1ecT.. 悶*=( 唉..慢慢等..
之後第5.6堂.. 衰人陳國豪-33-' 系甘玩我.. 跟住我咪玩番拒囉* -..-'
點知比m!z ch0!見到,, -口-" 跟住拒就系到話咩出去打.. 拒h!gh h!gh ga?!
之後好悶.. 系甘系到整個網頁.. 悶* hea左2大堂.. 算` 我遲d放學留系到做,,
luncH" 系canTeen食w!f t!ffanY,, 點知我岩岩買完拒已經食完-0-"
食完之後去左搵m!z k!e1Y,, 幫t!ffanY講拒speech fesT!va1 d 野..好彩問左..
原來今日點半練.. 真系好彩..*v* 之後去左1!brarY,, 借左本`搶錢計劃,, 正野=]
借左比YY睇.. xD超正` 之後甘4樓等開課室.. 之後擺低d野就陪t!ffanY落1樓啦..
m!z k!e1Y泥左之後我就番番上去.. 番到去搵asTeR,, 拒隻da1e好慘唷..
膠東子*好曳哇.. 竟然比楊同學甘樣正隻da1e.. -^-' 衰衰的膠東子爸爸..
read!nG t!me刀冇乜野.. 之後maThz x2,, 好yeah` 又有得做數.. 正=]
今日中於教PyTh. The0reM同埋c0nverse PyTh. The0reM啦.. 等左好耐:]
進度刀吾錯.. 做到去EX. 5B ge第4題.. *v*正` 放學留低傾班際.. 唱黑糖秀,,
吾錯哇;; 之後去置樂買左格仔餅食.. 好味=) 唉.. 今日又冇練琴啦`=(