今朝第1.2堂PE,, 跑圈.. 4個圈得10分中跑?! -v-'好彩我刀未至於吾合格>v<"
跟住第3堂EnG,, 黃柏熙同水魚調左位-3333-' 唉.. 比人玩牙` d0wn左__無m00D..
第4堂mathzZ,, 中於刀可以好靜啦.. 望住個天空.. 望下對面.. 有時刀比對住佢地好,,
第5堂中文.. -0-'悶到爆ahh`><" 又系甘p0weRp0!nT,, 菜心牙菜心..
你可吾可以搵其他野泥教書咖,, 成日刀甘p0weRp0!nT,, 你吾悶我刀悶死啦x('
第6堂中史,, 又系講書囉,, 真系超悶.. 好彩有個天空比我望住姐-v-'
第7.8堂,, IS堂洪s!r又搞gag,, -v-'好正w0r.. 今日2堂我刀好中2=]] 笑死..
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- 你冇病牙.. 你膠咖?! 將d擦膠碎整落我到?! 真系甘好玩咩?! 你知吾知..
你甘樣影響2D班ga,, 你收啦` 今日放學+EnG堂ge事.. 你小心d好...
- 呆望著天空,, 很舒服=]] 偶爾向外望也很不錯__:)