呼.. 終於趕起了我的h1sT0rY b00k rep0rT了,, 不過應該還是會再改1下..
剛剛-33-' 邊做邊睡呢.. 真的眼睏死了.. 現在要趕快打完.. 趕快去睡=]]
早上的第1堂就是MathZz.. 0MG.. 整天刀在est!matE.. 找其他的做不行嗎..
-0-' 很討厭哇`!! 真是敗給數學了..0rz 之後第2堂.. EnGl!sH,, 我竟然帶錯書,,
>333<"對不起哇Mr. FunG,, 我會乖的了下次-v-' {{下次才算啦`xD"}}
跟住第3.4堂中文.. 菜心又系到甘p0werp0!nT.. -0-我同隔離位系到狂抄..
-v-' 發曬癲甘抄,, y0.. 抄得曬唷`=) 之後個2堂簡直恐怖.. ArT.. 我死期到了..
Frame那個又做錯了.. DreaM H0usE又做錯了.. 我真是沒用哇-^-'
算把` 我ArT1向就不好,, 就算我真的全刀做對了.. 下1次我又會做錯了.. =0='
好彩Mrs. YaU準時放我們.. 不然.. -v-' 我投訴她.. 說笑而已啦.. luncH之後..
回來定MUJ!,, 不是我的啦.. 是我妹的-v-' 她真有錢.. *v*7塊1枝原芯筆刀買..
真是很有米呢-33-' 我呢.. 窮死了x^x' 之後第7堂普通話.. 彭狗1進來就撿垃圾..
弄這個.. 弄那個.. 搞了好半天.. 男班長叫我們起立.. 他居然沒把我們放在眼內..
當我們透明.. 要我們站`!!-0-' 我不理他.. 乾脆坐下來了.. 他要裝大牌就由他..
你沒心情不代表我要受你氣.. 呵呵*v* 我真乖.. 真的坐下來了.. -0-' 不過..
之後又是1樣要站起來.. -0-' 想起來也覺得自己真有點無聊.. YY+d0nkEE,,
系第1組情景對話.. :]不錯哇.. 我明白內容.. 之後個對.. 吾多好睇-^-''刀系甘囉..
第8.9堂.. GS,, y0* 搵左資料.. EsTheR刀有:) 比個叻佢.. 好勁牙`!!>v<"
Mr. H0成日刀話我地嘈.. 甘又系ge.. 班友真系好嘈=( 刀應該比人鬧下.. 好快..
就過左2堂啦.. 放左學去左canTeen做功課..做到5點半.. 同D0nKee+t!ffanY,,
去左買野食.. 我食左條腸仔.. 旦系d咖喱竟然系有甜味-33-' 正常刀吾會用ed咖哩..
刀吾錯ge=P,, 之後送D0nKee去搭車.. 跟住同t!ffanY去買sign pen+塗改液,,
超貴w0r.. -333-'跟住就搭車番屋企啦.. -v-'
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- 你當我系你朋友ge.. 我諗.. 你吾會甘對我囉* 我好懷疑.. 我地之間所謂ge友誼`