Since 1-11-2007
version 3 (:
愛不夠愛你的人 才受罪.
 

 
 
 

(: Newz; ♥

2013-02-15
2012-04-07
2011-09-24
2011-08-27
07 Nov 2010

« | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | ... | 220 | »

(: 2007-11-14 11:53 PM; ♥



呼.. 終於趕起了我的h1sT0rY b00k rep0rT了,, 不過應該還是會再改1下..

剛剛-33-' 邊做邊睡呢.. 真的眼睏死了.. 現在要趕快打完.. 趕快去睡=]]

早上的第1堂就是MathZz.. 0MG.. 整天刀在est!matE.. 找其他的做不行嗎..

-0-' 很討厭哇`!! 真是敗給數學了..0rz 之後第2堂.. EnGl!sH,, 我竟然帶錯書,,

>333<"對不起哇Mr. FunG,, 我會乖的了下次-v-' {{下次才算啦`xD"}}

跟住第3.4堂中文.. 菜心又系到甘p0werp0!nT.. -0-我同隔離位系到狂抄..

-v-' 發曬癲甘抄,, y0.. 抄得曬唷`=) 之後個2堂簡直恐怖.. ArT.. 我死期到了..

Frame那個又做錯了.. DreaM H0usE又做錯了.. 我真是沒用哇-^-'

算把` 我ArT1向就不好,, 就算我真的全刀做對了.. 下1次我又會做錯了.. =0='

好彩Mrs. YaU準時放我們.. 不然.. -v-' 我投訴她.. 說笑而已啦.. luncH之後..

回來定MUJ!,, 不是我的啦.. 是我妹的-v-' 她真有錢.. *v*7塊1枝原芯筆刀買..

真是很有米呢-33-' 我呢.. 窮死了x^x' 之後第7堂普通話.. 彭狗1進來就撿垃圾..

弄這個.. 弄那個.. 搞了好半天.. 男班長叫我們起立.. 他居然沒把我們放在眼內..

當我們透明.. 要我們站`!!-0-' 我不理他.. 乾脆坐下來了.. 他要裝大牌就由他..

你沒心情不代表我要受你氣.. 呵呵*v* 我真乖.. 真的坐下來了.. -0-' 不過..

之後又是1樣要站起來.. -0-' 想起來也覺得自己真有點無聊.. YY+d0nkEE,,

系第1組情景對話.. :]不錯哇.. 我明白內容.. 之後個對.. 吾多好睇-^-''刀系甘囉..

第8.9堂.. GS,, y0* 搵左資料.. EsTheR刀有:) 比個叻佢.. 好勁牙`!!>v<"

Mr. H0成日刀話我地嘈.. 甘又系ge.. 班友真系好嘈=( 刀應該比人鬧下.. 好快..

就過左2堂啦.. 放左學去左canTeen做功課..做到5點半.. 同D0nKee+t!ffanY,,

去左買野食.. 我食左條腸仔.. 旦系d咖喱竟然系有甜味-33-' 正常刀吾會用ed咖哩..

刀吾錯ge=P,, 之後送D0nKee去搭車.. 跟住同t!ffanY去買sign pen+塗改液,,

超貴w0r.. -333-'跟住就搭車番屋企啦.. -v-'

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- 你當我系你朋友ge.. 我諗.. 你吾會甘對我囉* 我好懷疑.. 我地之間所謂ge友誼`