今朝超搞笑.. pe0nY同某人.. -v-'總之就好搞笑na.. 6點半起身竟然刀會遲=u='
之後就m0rn!nG assembLY,, 又幫菜心囉番吾少面子.. 因為無人比m!z ch0叫出去,,
第1堂EPA,, mr.w0nG冇番.. 自修-333-" 刀冇功課做.. 咪系到hea囉.. 好悶牙`!!
之後mus!c,, 終於嘈0veR The Ra!nb0w啦,, =]]好好聽.. 不過好似冇咩人唱-333-"
swaN laKe個2段片刀好好睇牙:) d人跳舞坷夾.. 音樂又好聽w0r.. *v*`正!!
跟住Ge0G,, 佢入到泥第1時間竟然吾系對卷.. 系講書-0-'' d人好吾妥佢=..='
終於派啦.. 初初有7字頭咖.. 點知.. 扣下扣下又變番6字頭>333<" 好衰牙`!!-/\-討厭..
下1堂就系IS,, 洪S!R又搞GAG-v-' 好好笑.. xDD"我刀忍吾住啦.. 哇卡卡>v<"
之後2堂EnG,, mr FunG叫我地作文.. 個班嘈到咩甘佢刀冇出聲-0-' 最離譜系..
我2堂刀作吾曬.. -x-' 我不如又去跳樓啦.. *v*早死早著.. 講下姐..- -' 作吾曬..
佢話放學之前交.. LuncH去左店竹食.. 吾錯w0r*=) y0,, 之後諗住番去作文.. 點知..
我吾記得左..+0+ 掛住玩.. 所以.. 超大獲`x..x' 中文堂菜心話調位..>333<'
將我+YanmE同t!ffanY調到n甘遠... 仲特登話::我就系吾想你地坐得甘近.. 成日嘈..
我心諗.. 你冇野牙.. 早d熟同遲d熟刀系1樣甘嘈ga啦.. -0-'調左咪姐系無調.. 衰人-..-'
跟住我地系到嘈嘈嘈,, 佢調得位泥我地刀嘈到得番1個字.. 你不如吾好教書啦` -0-'
之後maThzZ堂.. 2C岩岩今日先派卷.. -0-'我聽左個結果之後刀0 l0r,, 有咩理由牙..
1E班個靚女刀低分過我?! 1定系m!z nG眼花-v-' 冇可能.. 吾理l00,, 之後就系到做數..
做到落堂.. 岩岩差1題未計完-0-' 好衰也.. 放學t!ffanY去CYC迎新.. s0去canTeen等`
冇幾耐佢地就落泥啦.. 之後就系到傾計l0r.. 5點半就走左__去左買魚蛋食=P YummY`
之後就送d0nkEE去搭車.. 佢超快有車到w0r-0-' 之後t!ffanY陪我去搭車,, 1去到.. -0-'
有3大架車刀吾埋站-333-' 我就甘就走左3大架車-v-' 超勁.. 呵呵*v*
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- 原來,, 我是1個笨到.. 連甚麼是友情也不懂..
- 只想與FDz好好滴過這年..=]]