今日朝早6點幾就醒左-v-' 因為要同媽咪食早餐,, 呵呵*v*
食完之後就番左去玩電腦.. 超早-33-' 冇咩人0n.. 咪睇鬥琴囉..
之後又去睇Swan Lake,, xD好勁牙`!! 之後hea下hea下又到11點9..
換3.. 整下電腦.. 12點1個半字先出門口.. asTeR12點2打泥..
原來佢琴日約左我12點-333-' 真系吾好意思.. 又失敗>..<"
之後去珊瑚堡食野.. -0-好貴.. 仲要+1w0r,, 0rz.. 冇錢啦..
跟住去搭車車.. 1去到.. 見到有1架大大架ge 60x走左-33-'
下1班要等8分中先開.. 最後咪.. 遲到囉-3- 不過好彩個個負責人未到-v-'
呵呵*v* 冇事,, 跟住再去數啦.. 我淨系負責寫咋-v-' 冇乜點數過..
之後4點中到數完.. 囉錢.. 玩psp.. 等Jamen.. 之後自己搭車車番屋企..
好累了.. 成日刀系到hea><" 0mG,, 聽日仲要學笛ahh`!!