Ne11Y Hap! b!rThdaY`=)
今朝成9點半先醒-33- 好耐刀未試過訓得甘耐啦,,
thaT'z greaT.. 之後拒地買番泥比我食=P,, 正`!
1路食,, 1路做功課,, 1路睇拒地玩電腦,, xD" 呵呵呵..
之後11點幾.. 好無奈甘帶左我細佬去練琴.. 練到成2點幾先番去=..='
TheN.. 番到泥食野.. 4點半跟我牙爸出去青衣.. 去玩千秋ahh`xD"
超好玩w0r,, 之後有個女仔坐左系隔離個千秋到.. 同另1個女仔傾計..
我就系隔離到聽-v-' 原來個女仔.. 算na,, 人地ge野吾爆得-v-'
總之.. 我聽完之後我覺得我上左1堂好有意義ge堂.. 學到野..
之後.. 去食野.. 表姐吾舒服..*^*,, 11點幾先番到屋企`!! T!reD*