又到星期日.. 又要早d起身學笛.. 今朝8點幾就起左身-v-' 冇野做..
就做功課囉.. 點知我系甘打sms[[冇sd出去滴]],, 冇曬時間..
成9點幾先開始做中文習作-33-' 差吾多做曬個陣.. 牙媽竟然..
叫我落去食早餐`-0-.. 算.. 旦系之後要直接去學笛.. T^T冇得做__
之後就食啦.. 10點半就去左搭車車-v-' 本來以為今日又要等好耐..
點知岩岩就有架車停左系到.. 超快有車上* 去到先10點8-33-'
約左m!zz 11點中..-口-' 去左百佳{{超市來滴`吾好諗歪-v-}}行左超耐..
之後終於捱到10點10.. >33<" 上到去.. 岩岩好11點-v-' 今日吾知做乜野..
竟然1路甘差吾多冇紅燈甘濟/0\.. 0rz.. 算` 之後學學學.. 學到11點9個陣..
k!mk!m泥左-v-' 之後我地夾左1陣.. 好好聽=) 不過刀好難.. 囧..
之後學完番屋企.. 做功課.. 就系甘啦.. -v-'