今日有一場fdly排球比賽,
我地對xx中學(唔記得左)
xx有份落場,不過佢打得失左水準..
所以,b組輸左...
c組有好多勁人,有一局差d就win呀(die左)∼
最後的一場我冇睇就走左,_,
(近排好少打日記呀)