好開心啦!不過要7:00就起身,
起身之後一齊去食早餐...番到學校朱朱都番到,
打左一陣排球就上車lu.
第1站係濕地公園,在車上,我地猜謎語..d謎語好好笑呀,答岩左一題,
濕地公園見到貝貝呀,好q,行條橋好得意,行左2次,哈哈!
第2站係食自助餐,食左好多野啊!
最後係科學園(science park),行左3個館,
都好好玩,問下你地啦,咩野動物識fly呀?
小學一年班都識啦,係鳥,
我答左: 魚