``膠紫_bl0g子}};
      我知道我們都沒有錯 只是放手會比較好過
            最美的愛情回憶裡待續
2008 年 4 月 25 日  星期五   晴天


2008-04-25 分類: 未分類

    今日好好地校園建設日 ,, 本身都0k開心 ,, 不過因為1d事 ,, 勁d0wn ,, 本身d節目都0k下啦 ;;

    係講奧運馬術悶左d ,, 勁多人訓覺 ._." ,, 最衰個馮綺嘉會巡 ,, 唔係我都訓 -3-" ,, 跟住換短褲 \\

    練習左陣 ,, 入過2次 -3-" ,, 到正式 ,, 冇份入hA ,, 1次11人1次14人 ,, 其中1次犯規 ,, 本身我望唔到 ]]

    聽番人講先知係烏英頭無啦啦衝左去入 ,, 變左3個人入犯規 ,, 本身咪排好左次序個烏英頭又唔跟又亂入 ′′

    跟住佢又鬧 ,, 瑩姐又唔多鋸咁 ,, 成班散哂 =___=" ,, 雖然都有少少預左 ,, 只係比某人講左句 ,, 話自己29人 ...

    仲有1個bad既手勢 ,, 果刻同佢講左句卑視你 ,, 實在聽到變得好d0wn ,, 我明知你只係想同我開下玩笑 //

    但係都好冇m00d ,, 又冇辦法去嬲你 ,, 但係放你飛機 ,, 只係怕去面對你 ,, 去左都唔會開心既 ,, 見住佢地慢慢happy ;;

    走左出去搵自己班d人玩 ,, e陣就笑得幾開心啦 ,, 起碼係冇m00d之餘玩下都好 ,, 1路玩 ,, 連其他人d比賽都唔睇算 ]]

    跟住放學同某人講左聲就走 ,, 當中仲記得有2條友又想係我面前叫張xx ,, 不過講左個張字 ,, 就停左冇叫 ,, 走左 ′′

    之後先行左去上水m記買包食 ,, 當中有d雨粉 ,, 照淋 ,, 反正都唔會病既 ,, 買完包1路行1路食 ,, 搭火車去mk行 ...

    之後都係行旺中同新之城 ._." ,, 行左1陣鈴姐話累要走先 ,, 得番我同晴晴行 ,, 最後唔想空手而回 ,, 都係買左條裙 ._." \\

    同埋1條長黑襪 ,, 買左野原來心情真係會好番d -___-" ,, 跟住踩上晴晴屋企 ,, 途中見到s0 s!R ,, 嚇死 =3=" ;;

    之前又係火車站見到拱s!R ,, 0哂嘴 ,, 搭車又要撞到2個精神有問題既 ,, 1個唔知點解帶2部手機自言自語 ...

    腰果到又掛左勁多野 ,, 最奇怪係又帶太陽眼鏡又帶傘 ,, 總之真係好似精神有問題咁啦 ,, 行路又超怪 ,, 成個l00k唔襯架 //

    1個無啦啦企係到又自言自語 ,, 冇電話架w0 ,, 真係有d問題 -3-" ,, 最後試左條裙 ,, 0k好睇啦 ,, 只係又比阿媽話短 ]]

    不過緊係要令唔要命xDD" ,, 發覺自己講野真係直左少少 ,, 唔識豆人開心 ,, 又成日冇所謂是但咁 ,, 同我相處唔難就奇 ′′

    不過我不嬲有雙子座既多重性格 ._." ,, 係怪怪地架啦 ,, 不過有晴晴在就夠了 xP" ,, 其實我明知你會嬲我 ...

    當我張件事講哂出黎之後 ,, 估到你會覺得係自己錯哂 ,, 結果諗既野發生左 ,, 真係唔知點好 ,, 始終害怕別人對我太好 ;;

    不經意地哭了 ,, 只係可以為左件事而喊 ,, 都可以係為左同我諗既一樣 ,, 你真係會對我咁好 ,, 心亂如麻 + 不知所惜 ''



2008 年 4 月 24 日  星期四   晴天


2008-04-24 分類: 未分類

    e幾日放學都練跳大繩哇 ,, 都係為左聽日既校園建設日 @@" ,, 雖然我地班未必w!n ,, 起碼都盡力啦 xP" ;;

    照原本計我排12 ._." 同tracy 1組 ,, 其實真係唔想企咁後哇 ,, 愈後反而愈淆 ,, 不過都費事再改黎改去啦 ]]

    練習當玩下啦 @@" ,, 假如聽日k!ck繩唔好賴我哇 ._." ,, 測試過2次企12到都k!ck繩 ,, 企頭幾個反而冇事 -3-" \\

    總之聽日盡力啦 ,, 如果盡唔到力既話 ,, 下年努力爭取排前d囉 ^3^" ,, 只係聽日仲有個奧運馬術講座 ,, 一定悶死 -3- ′′

    2B既同胞們加油哇 ,, 做第3班都唔好輸比人 =]" ,, 不過做第1班第1個跳果d更加唔好輸啦 @@"  ,, 聽日放學去食野 ;;

    順便行下 ._." ,, 本身未正式約好 ,, 阿媽叫我陪佢去買番個fan (比阿哥撞爛左我個fan t___t") ,, 本身諗住我放學後架 //

    不過同佢講唔得閒 xDD" ,, 睇下點先啦 @@" ,, 最近唔多熱唔怕既 ,, 熱就死得慘姐 ._." ,, 今日te砌埋舊機械人嚕 ]]

    拎左番屋企搵阿哥搞下佢xP" ,, 佢果然係e方面在行d *v*" ,, 叫佢幫我諗埋隻腳>3<" ,, 橫掂下一堂係格勁耐先上 ′′

    慢慢研究都未遲 @@" ,, 比人話我啤住某人 -[]-" ,, 今日我記憶中好似冇架w0 =___=" ,, 唔多覺有望過佢l0 ...

    不過鬼叫同佢咁巧合 ,, 我做值日生果日先黎佢書介我地班 ,, 不過我冇亂填架 -3-" ,, 同埋係你衰無聊先既 -___-" \\

    無啦啦好好地聊起我做乜柒 -w-" ,, 1次勁唔開心果陣 ,, 仲要比佢講左句 " 等緊你既xxx呀? '' ,, 咪有d唔鋸佢囉 ;;

    前幾日經過無啦啦指住十周年花園話 '' 喂 ,, xxx係果邊喎 '' ,, 大姐呀 ._." 人地係B場跳緊繩你都吹到十周年果邊 ]]

    真係當我3歲細路女冇方向感都冇咩 ,, 所以我係啤佢而唔啤向十周年果邊 -3-" ,, 可能佢講e次啤佢啦 ...

    不過真係覺得佢好無聊囉 ,, 我既事你理咁多做咩 -3-" ,, 仲要講d野好廢 ,, 真係怪人1個 ~0~" ,, 奮進冇比人串@@" ′′

    可能算好事掛 ,, 不過要作文 ,, 談真/假 (論說文) ,, 好彩咁岩今日又學左dd野 ,, 幫到我少少寫姐 ,, 結果第2個寫完 //

    閃水落去幫人買左枝大水 t___t" ,, 拎比佢又1堆嘩哇聲 -w-" ,, 跟住換完衫都得番幾mins ,, 行到去直接跳先 ;;

    1黎就跳第1+2 ,, 不過我寧願跳咁前 ,, 反而唔淆 =w=" ,, 之後練左加埋好似3次就汁野 *[]* ,, 唔叫ka!唔得啦我 ]]

    不過仲有機會玩就玩埋佢嘛 =] " ,, 總之聽日各位都要加油呀 >w<" ,, 期待!ng""



2008 年 4 月 22 日  星期二   晴天


2008-04-22 分類: 未分類

    今日冇咩特別野發生 -3-" ,, pth個小測完全唔識 ,, 我估應該係0分啦 @v@" ,, 數學堂主要都係做組織圖同頻數多邊形 ;;

    做完就自己做自己野 (正*v*) ,, 溫lsa + 汁lsa file ,, 等等都特登係math堂做 xDD" ,, lunch又冇番到去食 ...

    平時星期2都特別少書 ,, 唔番算啦 ,, 咁岩撞到天兒 ,, 最後3個1齊食麵 ,, 跟住就上番左課室hea ,, 成個課室冇人 \\

    感覺真正 xP" ,, 晴明同鈴姐又要做埋d變態野 ,, 所以我都係周圍hea下 ,, 始終都係冇入去dt室 ,, 廢事見到老趙 -[]-" ]]

    lsa堂發覺e堂係有史以黎最開心果堂黎哇 ,, 2組為1組 ,, 我+李曉敏就同鍾啟+t0ny哥1組 ,, 洗d污漬玩到幾h!gh@@" ′′

    果陣閱讀資料寫要用熨斗 ,, 拱s!R話試下自己諗下有咩可以代替 ,, 鍾啟仲要勁ka!地張所有野都加哂落去 ._." ...

    最後t0ny哥拎左枝野狂噴落去 ,, 不過咁樣又幾有效 ,, 哈哈 *v* ,, 鍾啟係記錄到照寫張所有野加哂 -3-" ,, 不過勁開心 //

    玩到0k癲下xDD" ,, 跟住1路上堂1路做哂張ws -3-" ,, 下次改file搞掂 @@" ,, 放學直接去左dt室門口 ,, 2e未放 ;;

    咪係出面等下先囉 ,, d人1出黎見到我 ,, 就搞到好似見到大明星咁 ,, 簡直非常無奈 ._." ,, 跟住就當值啦 ...

    又唔係好多人 ,, 當當下走出去睇 ,, 不過望落去咁睇冇咩引 ,, 最後偷走埋落去xDD" ,, 我就5點1~2到先上番去-3-" ]]

    睇我地班跳 + 人地班跳 + 某人跳咁啦 @@" ,, 咁都比人屈話我冇望佢 -3-" 唉 ,, 不過肯補償算數吧 *v* ...

    聽日有豆腐食 xDD" ,, 期待!nG ,, 同埋聽日要努力跳繞哇 ,, 唔好再抽筋了拜託 t_________t" ,, 加油 =]



2008-04-22 分類: 未分類

    今日比3個老師話我地4個嘈 ._." ,, 我諗真係同調位距離好近啦 ,, 不過係唔係都會調多1次架啦 ,, 算吧啦 ;;

    只係唔知係咪抽炸 -3-" ,, 總之唔好咁前 + 坐報串精格離果d我都0k下架啦 -[]-" ,, 先係老趙講講下書 ...

    突然勁大聲爆我個名出黎叫我唔好再講野 -___-" ,, 當場唔鋸佢 ,, 我又唔係講野最大聲果個l0 ,, 係要叫我w0 ′′

    唔鋸佢 ,, 唔出聲係唔聽書 ,, 組織圖果d野 ,, 駛乜聽佢up咁多廢話 -___-" ,, 知道點做就得啦 ,, 麻能鳩鳩系煩 /3\" ]]

    英文堂又係既 ,, 晴晴轉後拎筆袋都比佢話 ,, 家陣唔轉少少身點拎野呀 ._." ,, 好似盲人咁周圍摸下摸下咁拎咩 =3=" \\

    森森b又順便話多我地4個幾句w0 ,, 我發覺成班女仔當中我地算最嘈最壞的了 -w-" ,, 通識係到話模擬辯論 ,, 冇野係手 ;;

    搞到冇1d數據/真實事例 *3* ,, 如果唔係冇咁唔抵 ,, 對方狂同我地遊花園既 -___-" ,, 我地都講完果個p0int ,, 講第個 //

    佢講講下又拉番之前未完既 ._." ,, 講中1~2個main p0int ,, 照計係冇聲出果種黎嘛 ,, 佢地即刻飛左去第個p0int了 ]]

    比個服字佢地 -3-" ,, 最正係講咩颱風有助水力能發展 ,, 我地果組d人即刻同聲話有咁多個颱風咩 @v@" ...

    我地組玩串 -w-" ,, 但係真係講e句 ,, 佢地真係冇聲出 -[]-" ,, 超爽 @@" ,, 我加埋除左負責講第2個論點之外 ′′

    好似正係講過1次野 ,, 屈到機的1次 xDD" ,, 不過鬼叫佢之前講果d野勁有破綻囉 ,, 我多數係講出黎叫人答 ,, 唔係懶 ;;

    係每人都要答 ,, 唔係足以影響大局 ,, 哈哈 -3-" ,, 差在冇真實事例果d姐 ,, 黎真果次搵定囉 @@" ,, 真好玩 -w-" \\

    lunch一出去冇耐 ,, 就落雨粉 ._." ,, 冇帶傘淋左少少雨 ,, 不過雨粉淋唔死人 -3-" ,, 只係好似答應過某人唔好淋雨 ]]

    真係既話s0r哇 -3-" ,, 失約了xP" ,, 世史又係出貓大行動 =[]=" ,, 次次佢都睇唔到架w0 ,, 仲好休閒咁寫定黑版 //

    一寫果陣t0ny哥直程狂抄陳靜恩果份 ,, 我直程放係裙到抄 -3-" ,, is堂森森b係要遲放w0 ,, 明知我地要練繩 ...

    專登拖慢咁囉 ,, 特登做犯眾憎做咩姐佢 ._." ,, 放學慢慢咁先去換衫 ,, 本身都係淆緊 ,, 最後始終係5點幾到入左 ;;

    冇kick繩 ,, 都冇咁淆啦 -3-" ,, 只係失敗到呀 ,, 入去跳幾下都抽筋 ,, 真係要反醒下了 ~3~" ,, 可能真係貧血ha ′′

    星期3再試下跳吧 @@" ,, ""你對人好 ,, 人地卻未必對你好 ,, 但係假如有人肯對你好 ,, 又何嘗不接受 + 對番人好 ? ""



2008 年 4 月 20 日  星期日   晴天


2008-04-20 分類: 未分類

    今日冇咩野做過 -V-" ,, 9點幾又比人嘈醒左 @@" ,, 不過係晴晴呢 xP ,, 只係就算晴晴唔叫 ,, 陣間都會 ;;

    又嘈起上黎了 ~0~" ,, 每次都有d想喊既感覺 ,, 雖然更想話埋1份 ,, 不過幫手講多句又唔代表幫到d乜 ]]

    都係果句 ,, 世事冇野係必然既 ,, 任何事都一定會付出代價 ,, 你想人地點對你 ,, 你先要咁樣對人啦 ...

    同晴晴出街果陣坐左係公園傾左陣 ,, e個世界真係要咁殘酷先肯安樂? ,, 你呃我我呃你咁先好咩? ,, 慾望真係咁重要? \\

    就係1時既貪念、慾望 ,, 搞到破碎家庭 ,, 破產 ,, 傷害別人咁先開心既 ,, 1個決定都可以摧毀1生 ,, 雖然做每1個決定 ...

    本身睇落可能係好 ,, 但係當1變果陣 ,, 你又會點呢 ,, 坐以待斃? ,, 逃避定放棄 ,, 定係繼續忍受 ,, 路永遠係自己揀既 //

    好認同m!Ss L!u e句 ,, 自己揀既就自己承擔 ,, 當你揀左e條路 ,, 代價就係冇得重頭揀過 ,, 注定失左去另1條路既野 ;;

    耐冇傾計覺得我講野深左 -3-" ,, 有d無奈 ,, 不過睇番自己過去最近既事 ,, 其實發覺自己又變左 ,, 少左鑽牛角尖 ...

    諗野灰就1時時啦 ,, 起碼鑽牛角尖果陣 ,, 諗下點解要咁諗先吧 -w-" ,, 仲係好多謝某日某人同我講果番說話 ,, 1直記住 ]]

    就算自己諗野係幾咁灰 ,, 幾咁鐘意鑽牛角尖 ,, 你係唯一想踏入e個地帶 ,, 想帶我走出e個地帶 ,, 雖然未必成功  ′′

    不過你卻努力嘗試 ,, 你話可以為我而改變 ,, 倒不如話我因你而改變左 ,, e樣係真既 ,, 短短1個月多內 ,, 識到你 ′′

    可能已經係我最大快樂 =] ,, 識到你令我更加去珍惜對我好既人 ,, 因為這是無可取替的 ,, 就係不是必然才更加要珍惜 ;;

    咳咳 ,, 打左一大堆好深奧既野 ,, 大部份都係平時得個諗字 ,,  睇番都唔知自己究竟想講既重點係咩 -[]-" ,, 不過起碼 ...

    所講既野係出自真心 ,, 咳咳 -w-" ,, 星期1開始練跳大繩啦 ,, 都仲淆淆地 ,, 不過會盡量試下架啦 -v-" 你都加油哇 ''



SiCi0618
暱稱: `||﹏sIu紫<3
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2008-07-11
2008-07-03
2008-06-30
2008-06-27
2008-06-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 93
今日人氣: 1
累積人氣: 3166
網站連結
*[[你給別人的形象 〃
*[[開啟前世的愛情記憶...
*[[適合裝可愛嗎乂''...
'' [[你是哪種×巫...
'' \\10種愛情測...