``膠紫_bl0g子}};
      我知道我們都沒有錯 只是放手會比較好過
            最美的愛情回憶裡待續
2007 年 3 月 5 日  星期一   晴天


2007-03-05 分類: 未分類

  真係得閒打自打既日記...好唔定期架...今日玩鎖門...科技室反鎖呀...

  出唔 到去出面...正爆啦...最後雄叔番左黎係後門開門入先開番...總之唔係

  我鎖就得啦...

     『 ♀ 明 明 相 襯 卻 不 會 × 不 能 在 一 起 ♂ 』 ←唔好亂估 × 3q∼

  msn寫唔得多野...有d野又唔會寫出黎既...係日記寫最好架啦...

     有人話我又係到玩自閉...唔開心果陣 × 喊緊果陣係想自己靜下...咪自閉

     囉...唔出奇架姐...再加琴晚係我自己發左脾氣姐...冇野既...同

     埋琴晚係叫埋阿哥開個勁舞ac出黎洗經同錢...宜家升埋5lv啦...6

     lv就可以玩明星賺下錢...試下自己既實力...幾好呀...睇下自己玩

     beat up練番黎既靈活性去到邊都好呀

  (d事件梅花間竹咁分開好似唔錯...得閒就咁打日記啦)



2007 年 2 月 28 日  星期三   晴天


2007-02-28 分類: 未分類

  有時真係眼訓累啦或好忙趕緊功課...而冇時間寫...番番學就係架啦...

  所以當初都係咁而冇繼續寫囉...因為都累唔打咁多啦...唔通大家一男一女

  唔可以做個好好好好既fd咩?...真係唔得咩...點解認識多左dd...

  都會想更高一層呢...唔可以繼續做gfd既咩?...如果永遠都比人上一層

  ...自己真係會冇咩朋友架啦...一男一女係一齊傾計...搵對方幫下忙.

  ..有時都易比人誤會...我唔係想同對方一齊...係想搵個fd搵個伴..

  .試問有咩女仔會玩ed遊戲先...就算係玩勁舞都好...有冇差唔多lv既

  先...好似我咁...真係唔知點解我玩beatup叻d喎...用2隻手指

  ...有時阿哥望住我玩都話我痴線...我自己都覺添...但係我又唔想拖d

  唔識玩或玩得唔叻既人陪我...冇意思架...佢地係咁miss都唔想玩啦.

  ..好似人地叫我同佢玩16x開始我都唔想玩係咁miss啦...出去同玩家

  玩係好...咁耐以黎得1次唔係第1...全快歌+起碼2lv...玩番同步

  又係要人地讓我玩100∼120d歌...真係好掛住以前一齊玩架...成日

  一齊玩我的人...曾經一齊試過玩領舞同beatup...一齊破記錄...

  好懷念...只因為技術性問題唔可以一齊玩...總結番...我都幾鐘意同男

  仔傾計...唔係因為溝仔/鐘意人地...只係因為有時大家玩既較易相同..

  .傾計開心d啦...有時搵幫手都會幫...同埋時間問題等等囉...所以一

  男一女做好fd唔得既咩...

 (幾亂下唔好介意...唔睇都得既...game同真人拉埋一齊講係怪d)



2007 年 2 月 24 日  星期六   晴天


2007-02-24 分類: 未分類

  今日本身出街買材料做功課架...點知冇出係屋企玩...勁舞開左個新仔..

  .e個加番符號同埋會玩落去果種囉 @@” 搵左傑傑陪玩keke...開心係好

  ...不過又有唔開心既事囉...今日ms係個人雙經...緊係不停升啦..

  .差唔多完果陣做最後努力升多陣...點知有人搶場...佢話佢係溫神8神喎

  ...佢唔講我真係唔記得有e個人囉...msn一早del左佢啦...煩q

  住哂既人留係到托...佢仲要係到開陣搶怪搶場...真係唔話搵人叫你地走先

  走...最憎e種人...火都黎埋...不過我好易消火既放心 @@” ...今

  日lunch想自己煮個麵姐...想証明自己唔係住家狗...識自己做...

  出一分力,,,只係有d野唔明問下冇人答...真係唔識正係問駛唔駛幫你..

  .我真係想自己做...你下下幫我永遠都唔識架姐 /∼\” ...快快整完食完 

  算啦...起碼好過上次阿媽以為我落左d湯粉點知未...食左個有湯d麵冇味

  既麵呀...所以我真係一隻好好好冇用既住家狗囉...你地冇錯...係我自

  己錯、自己任性姐...係我自己做左隻住家狗姐...唔關你地事...d眼淚

  唔係我突登流架...佢自己流架嘛...我唔識做到咁勁...話喊就喊...

  係自己流先流架嘛...我都唔想係你地面前喊架...自己一個哩埋喊仲好啦.

  ..冇人嘈我添喎...唔想你地擔心...哩埋喊好過收埋收埋添啦...

  (今日篇日記係kk地...又開心又唔開心又火...因為今日真係咁)



2007 年 2 月 23 日  星期五   晴天


2007-02-23 分類: 未分類
  今日去左醫院...探公公...佢因為跌親入e...又腫又魚左/∼\”.

  ..無耐有其他人黎左...當中有個冇印象既六叔公...由英國趕左番黎

  睇公公...公公感動到喊左...好明白佢既心情...都有d想喊...

  探探下突然有d唔舒服...冇講出黎廢事阿媽擔心啦...坐左一陣冇事.

  ..跟住趕左番home雙經同d仔開陣...未試過沖涼洗埋頭+食飯可以

  唔駛半小時搞掂...勁左...都升得幾好...係衰多口話唔死既話..

  .講完就死∼哈哈...黑夠啦我...繼續黑啦...慣哂啦都...死同

  黑同喊都慣哂冇咩感覺...好耐冇試過玩咁耐勁舞...仲同咁多人...

  都幾好既...後來先知傑玩番ms...冇人講又好似比知既人呃左咁..

  .始終都係整到人地唔開心...唉 /∼\” 自己真係一個廢物冇用鬼

  (有時有事件講先講...多數帶出一d感覺啦)



2007 年 2 月 22 日  星期四   晴天


2007-02-22 分類: 未分類
  好耐冇打日記啦...以前都係睇人感覺而諗下打咩...直至冇野打而唔打...
  其實日記係為自己唔係為人地既感覺...我宜家得閒會打下自己既心情/感覺既.
  ..我究竟係ms有幾耐冇升過lv...考起我...可能1∼2個月啦...不
  過就算有幾廢...我玩ms既目的係為fd...真人同遊戲識既fd都唔多..
  .好想珍惜...因為佢地都會陪我玩同傾計/唔開心都會問候同安慰...好開人
  識到e班fd...你地係我玩ms既動力...如果失去一個我都會喊同心痛..
  .真係超級大喊包呢...同傑散左之後...d仔問過我原因...其實最緊要係
  冇左個心...如果件事真係如d仔講...做左就做左...但我真係想當算都唔
  得...好似呃左個心...我叫唔出老公...好對唔住佢...覺得自己好衰.
  ..配唔起佢...所以我唔係全部因為佢玩唔到而散架...同埋我唔係好想有第
  個老公...宜家自由都幾好...可以同fd玩埋d...就算有人溝我都好..
  .我都覺得做fd好過做戀人...  
  (之前冇哂成篇要再打過...係咁上下啦)


SiCi0618
暱稱: `||﹏sIu紫<3
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-11
2008-07-03
2008-06-30
2008-06-27
2008-06-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 93
今日人氣: 1
累積人氣: 3170
網站連結
*[[你給別人的形象 〃
*[[開啟前世的愛情記憶...
*[[適合裝可愛嗎乂''...
'' [[你是哪種×巫...
'' \\10種愛情測...