有時真係眼訓累啦或好忙趕緊功課...而冇時間寫...番番學就係架啦...
所以當初都係咁而冇繼續寫囉...因為都累唔打咁多啦...唔通大家一男一女
唔可以做個好好好好既fd咩?...真係唔得咩...點解認識多左dd...
都會想更高一層呢...唔可以繼續做gfd既咩?...如果永遠都比人上一層
...自己真係會冇咩朋友架啦...一男一女係一齊傾計...搵對方幫下忙.
..有時都易比人誤會...我唔係想同對方一齊...係想搵個fd搵個伴..
.試問有咩女仔會玩ed遊戲先...就算係玩勁舞都好...有冇差唔多lv既
先...好似我咁...真係唔知點解我玩beatup叻d喎...用2隻手指
...有時阿哥望住我玩都話我痴線...我自己都覺添...但係我又唔想拖d
唔識玩或玩得唔叻既人陪我...冇意思架...佢地係咁miss都唔想玩啦.
..好似人地叫我同佢玩16x開始我都唔想玩係咁miss啦...出去同玩家
玩係好...咁耐以黎得1次唔係第1...全快歌+起碼2lv...玩番同步
又係要人地讓我玩100∼120d歌...真係好掛住以前一齊玩架...成日
一齊玩我的人...曾經一齊試過玩領舞同beatup...一齊破記錄...
好懷念...只因為技術性問題唔可以一齊玩...總結番...我都幾鐘意同男
仔傾計...唔係因為溝仔/鐘意人地...只係因為有時大家玩既較易相同..
.傾計開心d啦...有時搵幫手都會幫...同埋時間問題等等囉...所以一
男一女做好fd唔得既咩...
(幾亂下唔好介意...唔睇都得既...game同真人拉埋一齊講係怪d) |