``膠紫_bl0g子}};
      我知道我們都沒有錯 只是放手會比較好過
            最美的愛情回憶裡待續
2007 年 6 月 19 日  星期二   晴天


2007-06-19 分類: 未分類

  琴日生日寫d開心野...今日先寫番d正常野啦...雖然生日前幾日

  都已經知要食飯...唔太開心囉...不過食飯果陣唔講野算啦...

  點知阿爸同我講句生日快樂果陣...突然好想喊...忍住諗:咪話生

  日唔好喊囉...小紫你想點呀...之後番到home果陣食完蛋糕阿

  爸番房阿媽沖涼阿哥睇電視...我就對住部一電腦幫人整紫玉...宜

  家係我唯一搵到錢野既係要做架啦...之後快快打日記...留番18

  號e日啦...跟住就算有電視同水聲...都覺得特別靜(雖然屋企本

  身叫靜架啦)...搞到諗起d野又想喊...未過12點都唔好喊..

  .冇法啦...琴晚一直頭痛...腳呀手呀一時又痛喎...總之周身

  痛咁好累又好想喊...其實生日炸嘛...唔駛咁著緊既...起碼有

  人同你講句生日快樂...有人送禮物比你咪好囉...小紫...你今

  年生日已經比以前開心就足夠啦...∼希∼望∼如∼此∼啦∼

    『 ∩╮為何當你再次與我說一句話 ○ 會觸發很多的回憶 ?╭∪ 』



2007 年 6 月 18 日  星期一   晴天


2007-06-18 分類: 未分類

  有冇人記得6月18係咩日子呢...就係我生日啦...好多謝曾經

  同我講過生日快樂既fd...排名不分先後既有:維維、king

  kong、鈴鈴、yuki、南南、王皓正、盧子聰、nancy、阿

  哥紅王、阿爸、阿媽、田子、黃麗恆等等...好多謝哂你地...我

  都已經好開心...我覺得最緊要係有份心意既...禮物係其次加架

  啦...有就最好a_a...好開心有人12點就同我講...都好

  開心有d舊同學仲記得...不過今日要做節呀...提早一日/_\

  ...悶爆囉...果陣除左曾經同阿哥阿媽講過1∼2句係笑得出.

  ..其他最多扮笑囉...不過一定要食冇法啦...我對住部電話既

  姐a_a...番到黎食番件蛋糕收封利是都算好啦...不過ms會

  到冇個on...最尾果半個鐘多d係自己一個過...哈哈...幸

  好都算係一個幾開心既生日啦... 

    『 ◆ × 生日應該開心點吧 ◇ 不好流眼淚吧 × ◆ 』



2007 年 6 月 14 日  星期四   晴天


2007-06-14 分類: 未分類

  之前考試...英文老師改完話幾好...得5個人唔合格...中文就

  當然屎左啦=v=...數學都ok應該合格掛/_\...音樂屎埋.

  ..今日聆聽都仲ok...雖然冇咩野講...不過都講下啦...大

  家有冇聽she+飛輪海首新歌∼謝謝你的溫柔...mv好好睇歌好好

  聽...總之好正xd...以下係mv...睇睇啦

   『  http://www.youtube.com/watch?v=v7-kzywAJSw  』

  入面d歌詞都好好『  謝謝你如此溫柔 捧著愛靜靜等候
             我的雙手 其實同樣在氈斗 當我能給你什麼
             我只是一個他遺忘的我 心被一掃而空
    』

  當你去做一個決擇既時候...你會點諗呢...我會諗哂有咩好有咩唔

  好...但係有時所決擇出黎既野同你諗既可能好唔同...不過做左冇

  得改變既...要諗咁多煩惱咁多...我真係唔想做咁多決擇...寧

  願比人地揀好過啦...除非主宰權係我手中...



2007 年 6 月 11 日  星期一   晴天


2007-06-11 分類: 未分類

  今日中文卷好q難呀=v=大把人唔識(當然有我啦)...跟住英文易

  n多...好爽咁不停寫=v=80字寫125...120寫215.

  ..爽爆a_a...聽日數學啦...最差的實屎緊/_\...上次

  墨香停機停左11個鐘=v=...今日好似話基金果到不停上升a_a

  ...宜家好似999,999,999啦a_a...實又停機/_\

    有一個gdfd琴日唔玩賣ac啦/_\...我差唔多係墨香既每

  1∼2日都見到佢+同佢傾計...咁樣我先開心d架嘛/_\...唔

  知佢仲會唔會on呢...定係見唔到面呢?...憎死佢.\3/.”

  ...突然間先賣ac先唔玩...跟住送d野比人就算/_\...好

  衰人呀...我生日一定係墨香過=3=...你好同我出現.\3/.

  ...搞到我眼睛琴晚又開紅啦...   『☆╮記掛著你懷念著你╰☆』

      講下一首我非常鐘意既歌...she唱既 『愛我的資格』.

      ..雖然唔in架啦...不過歌詞夠有意思同好聽 ^∼^

  聽ktv: http://www.youtube.com/watch?v=F0S1WekGlng&mode=related&search

   『          愛 我 的 資 格

       把 手 放 了  我 也 許 會 比 較 快 樂
       我 也 許 會 換 個 情 人  我 也 許 不 會 再 撐

    #  真 的 夠 了  能 不 能 讓 雨 別 再 下 了
       能 不 能 讓 心 別 再 疼 了  能 不 能 不 要 開 燈
       我 們 的 愛 跟 著 你 寫 的 劇 本  出 現 了 越 來 越 多 的 角 色
       我 是 你 什 麼 人  如 果 不 是 情 人
       是 不 是 不 要 再 浪 費 我 的 人 生  你 比 我 更 清 楚  #   

    *  你 對 我 多 好  多 溫 柔  多 認 真 
       不 構 成 愛 我 的 資 格  除 非 你 只 看 著 我
       想 著 我  只 有 我  愛 本 來 就 該 獨 一 無 二
       為 你 傷 心 多 一 點  少 一 點  流 下 的 眼 淚 都 一 樣 不 值 得
       世 界 上 那 麼 多 人  只 有 我 一 個 人  
       能 拯 救 自 己 的 快 樂  不 再 為 你 哭 了  #

    R e p e a t  # * *                   』



2007 年 6 月 10 日  星期日   晴天


2007-06-10 分類: 未分類

  金曲獎投票15號就完啦...趕快投多幾票先啦a_a...結果都仲係

  所稱國王公主win呀(即羅志祥+蔡依琳)...好想she win的說

  /_\...網址係:  http://www.im.tv/event/mii/index.asp

  唉=v=我鼻敏感真係好辛苦添...每朝都係到打克痴...仲要好多鼻水

  ...係屋企冇所謂...考試先麻煩-v-...冇乜人有堆紙巾係台嘛.

  ..幸好我坐汁邊姐...其實今日咁早打日記係因為又想講下之前果日寫d

  野...其實暑假果陣既野我不易忘記...雖然會可能淡左少少...又冇

  哂d相...d相洗機果陣阿哥以為我2部機file一樣..結果冇哂..

  .我唔怪佢既...算啦...起碼d相我仲記係腦入面架...

     『 "○ 你係我快樂既回憶 ┐◇┌ 亦都可以係傷心既回憶 ●" 』

  不過講番宜家...以前搵老公係想有人錫有人陪升陪玩陪傾計...對我黎

  講...宜家ed野已經唔重要啦...所以我暫時唔想要老公住就係咁解啦

  ...宜家最重要係想有一班好朋友...我會有嗎?

     『╰╮沉醉在回憶中 § 那裡有大家完美的一面╰╮』

    琴晚墨香竟然停到2點半到呀...有問題的 =v= 應該補償嘛...



SiCi0618
暱稱: `||﹏sIu紫<3
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-11
2008-07-03
2008-06-30
2008-06-27
2008-06-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 93
今日人氣: 8
累積人氣: 3181
網站連結
*[[你給別人的形象 〃
*[[開啟前世的愛情記憶...
*[[適合裝可愛嗎乂''...
'' [[你是哪種×巫...
'' \\10種愛情測...