其實最近又開始亂諗野嚕...不過都有點特地張d功課搞到好夜先做...冇乜
點訓到xDD...最近又睇左黑糖瑪奇朵同蜂蜜與四葉草啦...瑪奇朵今集冇
咁感人冇哭到...不過睇預告想哭了...公主最後都總係同王子(小煜)一齊?
...公主原本唔多鐘意王子...但王子就好鐘意佢...所以一直好灰...
當中有位平民想黎愛同關心王子...以為有機會下...自知原來對自己完完全
全冇感覺...結果王子同公主最終會係埋一齊haha...而蜂蜜與四葉草.
..正係想係背後默默咁愛佢...偷偷咁為佢而喊...但始終都比人關心..
.比著係我都好怕有人偏偏會關心你既...我真係認為...做一個默默付出.
..偷偷地唔開心既人會比較好呢...突然想講...我好怕...真係好怕.
..點解係會揀上我?...我唔知自己有咩好而吸引你地...不過一定唔係你
地想像中果種人黎架...我雖然係有個應該算稱得上老公既老公...不過係勁
舞囉...曾經諗過想係墨香搵一個會關心你、陪伴你、鍚你等等既人...曾經
認為可能雖然一份類似既關心...不過要搵個岩心水對我黎講可能難d啦...
而且自己都知自己唔常on又唔on得耐...又常掛機...死性不改係咁haha
...以後既野遲d再算啦...其實我d功課真係可以唔駛做太夜架...只係
自己又夜做又做得慢...但係死性不改嘛總係...每次頂唔順累都係恰一陣.
..有陣時感覺到一大股壓力存在...又由得自己喊出黎好過d再做...有時
真係諗...自己唔係吸收超快頭腦比較好既人...成績唔係好好...但係都
要做好多好多野...究竟係咪真係有成效...定係人地有多d我成效就少d?
...好多時都係到諗咁辛苦為左乜架...暫時既答案都係...為左涯得一天
就涯多一天囉...今日開始亂諗野...諗過將來會唔會有想死既感覺...我
諗唔會的haha...因為唔想死住...只係感到好累...身體愈黎愈弱.
..愈黎愈易病tim可能...不過活多一天...值得你開心既野又有可能發
生既...墨香要大改名...唔用得符號啦...告別§小紫§...零sI紫cI楓 |