今日唔知點解早上5點訓到下午5點呢...一起身見有機用就沖左去開
機嚕...幾開心地gamefd既msn好多都有on...突然回想
到以前既熱鬧...之後選擇左入墨香...入去打過1隻王加傾過下計
...一登出再登入...畫面黑哂...就冇諗過重入...入左勁舞
...不過搵埋傑一齊玩...玩到沖涼...跟住升埋lv就入番墨香
又打左陣怪傾左陣計...點知突然好lag囉...出句野幾秒後先出
...登出再入又係黑哂...原來係阿哥down緊野...果陣係突
然好嬲咁講左句「唔玩囉」...加上果陣食緊飯...不停狂食果碗飯
...同埋已經有1∼2滴眼淚...食完飯入左勁舞同傻沖玩...玩
玩下阿哥又down野啦...不過仲玩到就算...只係lag...
但係始終忍唔住...突然好想喊...係同傻沖打話lagq死唔q玩
果陣...其實已經忍唔住開始喊...關左勁舞呆左係到自閉唔出聲加
係到喊...阿媽睇唔到...阿哥就係格離唔理佢...我知佢望到我
喊...佢已經冇乜見我喊得咁多...係無啦啦果隻...不過唔理繼
續喊...其實當中有人問下我咩事...係開心得黎又想喊過...其
實喊既原因冇真正諗過...我諗應該其實係有d無助...始終都係搵
唔到一個可以傾訴心事既人...e種事仲要唔係同普通朋友講得出黎果
種囉...打日記可以令自己開心d...其實始終係有d野寫唔到出黎
既...之後好番1d就同左傻沖同阿爸玩左陣勁舞就睇bass...
睇小說...雖然睇過但係好好睇的...起碼唔再係普普通通既甜蜜故
事...係真係幾真實既...1個交往左快5年既女仔因為1個比佢好
既男仔而分手...當e個男仔搵到佢既真正幸福果陣...前女友又想
番去佢身邊...始終5年既感情冇咁快方得低呢...起碼e個故仔唔
再係其中1邊鐘意某人而去追佢...曾經比佢hurt過or有第3者
之後...最後可以甜甜蜜蜜咁一齊既e種囉...其實暑假話咁快到8
月啦...開始要做d功課...我始終冇同任何人出街玩(除左阿媽)
...果然只係係網絡上先搵得番真正既自己呢...唔知好似我ed既
軟弱又任性又多麻煩又好鐘意郁d就喊既女仔...會唔會有人要既呢@@?
既然打出黎心會好d...就試下打啦...不過會加密...始終係私事呢
今日長左d...如果想睇下個故仔...上e到啦
http://bassavg.com/platform/game.php?id=99979193# |