最近冇打日記tim...寫既時間拎左去墨香到呆=3=...今日無聊拎左
部好耐冇玩既電視遊戲機出黎呀...因為突然好想拎出黎玩槍...本身太舊
玩唔番架...不過阿哥整整下玩到a_a...真係冇咩機會可以拎住枝槍去
射...要自己上彈果種呢...又會有人質同埋大佬=3=...同埋電腦唔
止拎槍的...投斧投炮彈又有...e隻射擊game真係冇咩可能會係電腦
玩到架@_@v...以前同阿哥玩都玩唔哂3關...宜家同阿哥玩第1隻牒
打哂3關去埋第4關...自己玩第2隻牒自己玩哂3關=3=...雖然手累
不過拎住枝槍玩真係好正xd>v<...之前傻沖都問過...我又諗過會唔
會去見下d網友呢...傻沖見過1次嚕...不過講真...大家咁遠好難夾
地方的呢@@...同埋我唔知有咩好玩...又有人問過我唔同d同學仔出街
既...我真係唔知點約...約去邊好...同埋真係真係好熟好fd既同學
有冇呢...可能冇架真係...確實係game入面先搵得番真正既自己..
.所以如果唔比我玩機...我會想屎架=v=...不過都幾想有人搵我去街
街玩下架a_a...最近墨香同冰冰佢地玩番埋左...宜家成日一齊玩添.
..又識多左fd添>v<...不過又有人想溝我咁解/_\...就算佢點
叫我做佢老婆都好...我都要拒絕架啦...我真係唔想有老公住...所以
我都話我成日hurt人架啦a_a...我唔想有老公既原因其實只係唔想失
去某d野...試過2次...始終失去同朋友既關係咁...會同朋友梳離左
...有人話係會梳離架啦...不過雙子座係好重朋友的說haha...我
每次諗起...點解你係都唔比次機會我...e句就會有眼淚想標出黎a_a
宜家仲想我做佢老婆既都唔少...真係個個hurt一次@@?...加上我
冇心水架xdd...最近好多人冇on失蹤哂呀.../_\點解 |