``膠紫_bl0g子}};
      我知道我們都沒有錯 只是放手會比較好過
            最美的愛情回憶裡待續
2007 年 7 月 28 日  星期六   晴天


2007-07-28 分類: 未分類

  當你發覺有人打既日記內容...你都身同感受...不自然地諗番自己

  ...眼淚又流了幾滴了haha...我果然真係好勁好傻a_a..

  .其實我點會唔想番番以前暑假既生活呀...不過宜家都好好架啦..

  .日日都差唔多有fd陪>v<...不過今日有個情況發生了=3=.

  ..其中有個坐係到陪我(我行開左的)...有第2個人見到嬲嬲地囉

  ...第2個坐低左第1個人就走haha...係咪好亂呢...不過

  我唔屬於任何人...同邊個玩關人咩事(講衰d既話)...真係想出

  下街添=3=有冇人會約約呢...阿媽比唔比呢...仲成問題一個.

  ../_\是但啦...今日冇咩野寫的...只係想講...我好開心

  識到e班fd架...有人見我寫住不受重視會問邊個唔重視你...有

  人信任我...有班人曾經陪我升埋果lv...ed野都令我好開心感動架



2007 年 7 月 27 日  星期五   晴天


2007-07-27 分類: 未分類

  係時候無聊轉歌...轉一首我宜家好鐘意既歌(不過都唔吸愛*轉角首歌好聽a_a)

  留意下**既第2段...我既main point黎架>v<

   『        說 你 愛 我

      #  下 著 雨 讓 濕 氣 稀 釋 回 憶
         我 靠 著 你 不 出 聲 音
         看 著 你 看 著 斑 駁 的 甜 蜜
         愛 你 困 住 你 也 困 住 我 自 己
         我 那 躲 也 躲 不 掉 的 微 妙 傷 口  隱 隱 作 痛
         你 那 戒 也 戒 不 掉 的 甜 蜜 藉 口
         也 讓 我 精 神 腐 朽  #

      *  說 你 愛 我  變 成 一 種 問 候
         不 如 趁 早 放 手
         把 愛 墜 落 讓 滿 地 鮮 紅
         說 你 愛 我  變 成 一 種 折 磨
         不 用 陪 我 走 到 最 後
         我 承 擔 不 起 你 的 承 諾  *

      R e p e a t  # * * *          』

      。 → 愈 黎 愈 唔 覺 有 人 上 我 b l o g 啦 / _ \ ← 。



2007-07-27 分類: 未分類

  最近冇打日記tim...寫既時間拎左去墨香到呆=3=...今日無聊拎左

  部好耐冇玩既電視遊戲機出黎呀...因為突然好想拎出黎玩槍...本身太舊

  玩唔番架...不過阿哥整整下玩到a_a...真係冇咩機會可以拎住枝槍去

  射...要自己上彈果種呢...又會有人質同埋大佬=3=...同埋電腦唔

  止拎槍的...投斧投炮彈又有...e隻射擊game真係冇咩可能會係電腦

  玩到架@_@v...以前同阿哥玩都玩唔哂3關...宜家同阿哥玩第1隻牒

  打哂3關去埋第4關...自己玩第2隻牒自己玩哂3關=3=...雖然手累

  不過拎住枝槍玩真係好正xd>v<...之前傻沖都問過...我又諗過會唔

  會去見下d網友呢...傻沖見過1次嚕...不過講真...大家咁遠好難夾

  地方的呢@@...同埋我唔知有咩好玩...又有人問過我唔同d同學仔出街

  既...我真係唔知點約...約去邊好...同埋真係真係好熟好fd既同學

  有冇呢...可能冇架真係...確實係game入面先搵得番真正既自己..

  .所以如果唔比我玩機...我會想屎架=v=...不過都幾想有人搵我去街

  街玩下架a_a...最近墨香同冰冰佢地玩番埋左...宜家成日一齊玩添.

  ..又識多左fd添>v<...不過又有人想溝我咁解/_\...就算佢點

  叫我做佢老婆都好...我都要拒絕架啦...我真係唔想有老公住...所以

  我都話我成日hurt人架啦a_a...我唔想有老公既原因其實只係唔想失

  去某d野...試過2次...始終失去同朋友既關係咁...會同朋友梳離左

  ...有人話係會梳離架啦...不過雙子座係好重朋友的說haha...我

  每次諗起...點解你係都唔比次機會我...e句就會有眼淚想標出黎a_a

  宜家仲想我做佢老婆既都唔少...真係個個hurt一次@@?...加上我

  冇心水架xdd...最近好多人冇on失蹤哂呀.../_\點解



2007 年 7 月 21 日  星期六   晴天


2007-07-21 分類: 未分類

  之前有人叫我睇下星座...比左個網我睇就睇下啦...發覺好準=3= 

     雙子座性格特徵:

  好奇 : 沒一個星座可以像雙子座般具好奇心,他們有無

     盡的精力和興趣、反應快,吸收也快。

  變化 : 雙子座的人其實不只有雙重性格,而是有多種性格,

     他們的思路快,往往改變之快、之大、之密令人無所

     適從,但真相是更多時候他們根本也不知道自己在想什麼。

  多面化 : 你會奇怪為什麼雙子座的人對其他人相處時可以喋

      不休,熱情如火,但和你在一起時卻又異常冷淡。為

      什麼? 因為他們的多面性太受環境和心情影響,你也

      應該接受他們這奇特的性格!

  三分鐘熱度 : 虎頭蛇尾可以說是雙子座的朋友大多出現的毛病,

        永遠在開始時會熱烈地投入,但不到一陣子卻冷下

        來再去發展另外的興趣。

  交朋結友 : 朋友是雙子座最重要的東西,只有朋友才可以發揮他們與人

       溝通和博學的天性,有時他們寧可和朋友一起而忽略家人。

  情侶星座 : 白羊座、射手座

  幸運數字 : 5,14,23,32

      http://hk.geocities.com/candy_mini_house/twins.htm

  真係幾準hehe...以前睇都唔算好準...宜家變左反而覺準左@@

  ...會唔會有d問題呢keke...其實想寫既野...都係聽日先寫

  ...4點幾係時候訓=3=...我認為星座既野...唔好太信啦..

  .不過睇下都好既...起碼可以認識下自己既星座甚至自己嘛@@



2007 年 7 月 18 日  星期三   晴天


2007-07-18 分類: 未分類

  其實冇咩野寫架...只係每次當一個人果陣...就會想諗野...

  不停不停咁諗野...尤其係唔開心既...總係想喊而係喊得一兩滴

  ...自己真係好冇用呀...正係係到埋怨...其實講真果句..

  .當想搵d話題同大家講果陣...話題唔岩大家...變左冇野講唔

  理我咁...當我唔出聲就變左一個人啦...唔講變一個人...講

  野好似正係係人地耳邊煩煩煩咁...一個人果陣...正係望住人地

  發呆...望住人地做緊咩講緊咩...就算有得同人講野...都唔

  會講得耐囉...我就是這樣的一個人haha...改名改不受重視

  ...其實慢慢會發覺幾適合我...點解我一個人果陣會諗野呢..

  .因為想喊...覺得無助冇人理...寧願寫住自閉聽歌...哈哈

  ...講咁耐其實都係一場轉變而變成咁既我...係上年暑假果陣我

  完完全全唔係咁...由9月開始慢慢變成宜家咁...其實點解可能

  係因為冇以前咁樣傻傻地得黎開心掛...不過宜家有人話我識諗..

  .算係識諗左冇咁幼稚...但係反而冇咁開心...總之我就是這種人啦



SiCi0618
暱稱: `||﹏sIu紫<3
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-11
2008-07-03
2008-06-30
2008-06-27
2008-06-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 93
今日人氣: 12
累積人氣: 3185
網站連結
*[[你給別人的形象 〃
*[[開啟前世的愛情記憶...
*[[適合裝可愛嗎乂''...
'' [[你是哪種×巫...
'' \\10種愛情測...