``膠紫_bl0g子}};
      我知道我們都沒有錯 只是放手會比較好過
            最美的愛情回憶裡待續
2007 年 3 月 30 日  星期五   晴天


2007-03-30 分類: 未分類

  有時講左出黎可能好d...不過我可能太理人地感受而冇講.

  ..其實如果係咁真係可以搞自閉添...所以希望大家都唔好

  問我d咩野...想八到d咩之類...多謝...

      今日終於玩完果d乜q數理周遊戲...個爛gap王

      又要我地當功課交...幸好玩哂同遲d可以換到2個

      沙樽...拎印仔果陣隱約聽到個人對住yuki一路

      印印仔一路講...你拎15個都得啦(宜家拎10個)

      ...靚女果然真係唔同d...哈哈...

      (冇咩野寫係咁la)



2007 年 3 月 29 日  星期四   晴天


2007-03-29 分類: 未分類

    好多人都知dRaMa我地wIn左啦...算係開心既...

    雖然我只係小小既工作人員係1樓同穎珩姐一齊播音樂...個

    獎盃真係勁囉...完左e個學期就收番=v=咁不如唔好比啦

    ...我寧願完左學期放係班主任到都好過收番...kai哩

  其實主要想講...你地會點衡量有咩可以講出口有咩唔講得...

  e樣野我成日都會做...起碼好過你乜都唔講or乜都講啦...

  有時我覺得應該講既我都會講...我指可以話自己仲係唔識諗野.

  ..仲細...之後唔想睇可以唔睇...隨便你地

  其實『愛』感覺係咩...當你笠一個人...會成日留意佢...

  見佢開心都開心唔開心就唔開心?...有時想佢同你傾計同你玩?

  ...唔知係我諗野過份複雜定係點呀...我想當『愛』做種動力

  ...不過宜家成個人都變哂啦...down哂咁...要動力都

  冇用...我正係唔想愛唔想理...我記得開學冇耐笠左個人..

  .我唔想笠架...當初一早知道冇望架啦嘛...我決家慢慢淡忘

  ...做好朋友唔得咩...真係要講咩咩咩咁先得咩...如今格

  咁耐...我覺得真係淡左...係未消哂架...不過反而更加諗

  ed真係叫愛咩...我知果d剩番既愛係唯一消唔到...down

  哂既我都冇咩野好講...可能你地睇完會諗到who...不過我

  正係想講...我雙子座有雙重性格...我既第一面係平常對大家

  開心果面...另一面係灰色地帶...我想另一面估既比率已經係

  『乂"開心25%"×"傷心75%"乂』



2007 年 3 月 27 日  星期二   晴天


2007-03-27 分類: 未分類

  星期一果陣當值遲左=v=陪左苑雯去wc+放飯箱...係中文堂李x傑又

  偷我野...跟住我話再唔比番我我畫你一野xd...跟住真係畫左畫..

  .佢kai到叫我賠錢...慳d啦...你偷我野就算唔話你偷夠可以叫你

  騷擾姐...佢話聽日賠話比佢...好難啦=v=...到今日大家又冇哂

  野@_@...真係唔記仇既姐...算好唔駛煩xd...

      我決家左唔玩ms...雖然都冇咩game好玩...不過自己冇

      心玩...升又唔係升得好喎...n年先升次lv咁...不過有

      時都會上去同fd吹下水既... 『希望大家過得開開心心啦』



2007 年 3 月 25 日  星期日   晴天


2007-03-25 分類: 未分類

  me換左歌歌啦...雖然me都係最近先like左某d偶像.

  ..以前唔會太like偶像...都係like佢d歌既姐..

  .所以我唔太知首歌新定舊...冇所謂...好聽就好@_@笠爆

 『    出口

     紅著眼妳輕輕碰我的手 對不起 妳喃喃地說
     我的難過不只妳又傷了我 還有妳變得這樣擅長認錯

   * 嘆息沉默加淚水和疲倦 怎麼會 愛只剩這一些
     是不是時間 把人變得傻了點 明明有過快樂 卻忘了懷念

     如果我可以不再迷戀 迷戀妳在懷中幸福的香味
     也許就能夠不再有期待 期待妳回來約好的未來 *

   # 我聽著妳說愛我 感覺卻如此寂寞 笑容只維持幾秒 就變酸了
     此刻我只想找一個出口 逃離這混亂荒謬 愛不愛改天再說

     我想妳真的愛我 但我也真的很痛 不然不會連親吻 都苦苦的
     哪裡才會有離開妳的出口 可是我離開以後 能往哪裡走
                (就算真找到出口 能往哪裡走) #

   Repeat *

     聽著妳說好愛我 感覺卻不是感動 這一次擁抱以後 還有沒有
     誰能告訴我哪裡有出口 能讓我逃出這個 我快沉沒的漩渦

   Repeat #                       』



2007-03-25 分類: 未分類

  歌都係遲小小先轉@_@...唔記得講...之前去軒hm果陣

  搭車見到個熟口熟面既人...佢轉左校+轉左look之後冇再

  見過佢真係唔太記得...佢坐me前面...點睇都好似係

  王 偉 樂 (小4或以前同班可能都記得)...佢好似冇乜點

  高到=v=”都仲係同me差唔多...唔知會唔會高過佢呢xd



SiCi0618
暱稱: `||﹏sIu紫<3
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-11
2008-07-03
2008-06-30
2008-06-27
2008-06-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 93
今日人氣: 9
累積人氣: 3182
網站連結
*[[你給別人的形象 〃
*[[開啟前世的愛情記憶...
*[[適合裝可愛嗎乂''...
'' [[你是哪種×巫...
'' \\10種愛情測...