好多人都知dRaMa我地wIn左啦...算係開心既...
雖然我只係小小既工作人員係1樓同穎珩姐一齊播音樂...個
獎盃真係勁囉...完左e個學期就收番=v=咁不如唔好比啦
...我寧願完左學期放係班主任到都好過收番...kai哩
其實主要想講...你地會點衡量有咩可以講出口有咩唔講得...
e樣野我成日都會做...起碼好過你乜都唔講or乜都講啦...
有時我覺得應該講既我都會講...我指可以話自己仲係唔識諗野.
..仲細...之後唔想睇可以唔睇...隨便你地
其實『愛』感覺係咩...當你笠一個人...會成日留意佢...
見佢開心都開心唔開心就唔開心?...有時想佢同你傾計同你玩?
...唔知係我諗野過份複雜定係點呀...我想當『愛』做種動力
...不過宜家成個人都變哂啦...down哂咁...要動力都
冇用...我正係唔想愛唔想理...我記得開學冇耐笠左個人..
.我唔想笠架...當初一早知道冇望架啦嘛...我決家慢慢淡忘
...做好朋友唔得咩...真係要講咩咩咩咁先得咩...如今格
咁耐...我覺得真係淡左...係未消哂架...不過反而更加諗
ed真係叫愛咩...我知果d剩番既愛係唯一消唔到...down
哂既我都冇咩野好講...可能你地睇完會諗到who...不過我
正係想講...我雙子座有雙重性格...我既第一面係平常對大家
開心果面...另一面係灰色地帶...我想另一面估既比率已經係
『乂"開心25%"×"傷心75%"乂』 |