最近又冇打日記添0﹏0...要趕埋果少少功課嚕...聽日就番學...
我認為番學既話冇野要暫時放低先...只係宜家有少少想直接轉過去玩亂啦
-0-...有點想離開墨香...始終我唔係玩墨香既料黎...點升都升
唔到40...技又中途有點想放棄的說-3-...起碼亂我係玩到架..
.做完功課既話又可以去轉轉...唔多明點解傑可以轉左咁多架-0-..
.仲要官網氣功排名14=3=...真係好巠力呢...曾經都同人講過.
..點解某人突然會唔理我...簡直判若兩人咁呢...係之前有一日正想
同佢講清楚『了斷』果晚...佢又突然搵番我啦...不過係叫我幫佢掛寵
囉-0-...係星期四打江湖戰果陣...個戰影有點似佢的說-0-..
.佢仲要話小紫我要定唔好同我爭-3-...不過對逆天行冇比人地d火秒
已經唔錯0﹏0...之後佢又叫我掛寵...真係唔明冇事好似唔識咁..
.想叫我幫佢先無啦啦搵我拎著數囉...有點傷心的說...我當然冇幫佢
...我話冇著數-0-...佢又拉番比人爆ac件野囉吹脤...佢真係
唔記得我送完隻3lv呆呆比佢佢話送耳比我升我果隻囉...拎完著數就可
以信口開河?...不過講得岩...ed人遲早唔理...唔駛為佢煩惱.
..e2日除左做功課之餘...夜晚又比人霸左機冇得玩囉...前日就作
左篇文就直接番左room訓...野都唔汁-3-...結果6點起身玩機
...玩到下午先訓...點之琴晚又冇機...真係亂咁做本數學同埋又喊
左少少...唔知點解一比人用左部機就想喊...可能真係同人講過話今晚
見...點知唔出現囉haha...最後1點幾都有機用既...1路用1
路做功課...到今日就5點先訓...7點又起左身啦...睡眠不足咁仲
要做功課...好多句做功課煩死啦-0-...『報紙說:雙子座視愛情為
空氣...也會對情人冷漠...常常口不對心...真係幾似自己-0-』
|