妖...頂唔順趙sir囉...佢宜家狂係到釘實我...琴日放學就番左屋企
...行左一陣先記得要去當值-3-...不過主席同我講過話副主席雖然話自
己傾好邊個當邊2日...但係其實唔得閒就唔緊要...總之間唔中得閒就黎下
既...姐係事實上定左去邊2日...其實又唔一定既...無啦啦今日趙sir
問我做咩唔去當值囉...我話即刻番左屋企...同講左唔記得去...佢又要
唔信咁仲話駛唔駛我打去問下你屋企人...0n能9痴能線咩...不過佢鐘意
打咪打囉-0-...琴日阿媽都問過我做咩早左...話左件事比阿媽聽@@.
..不過好似冇打到-3-...之後又話唔同佢講聲呀...唔可以咁冇責任感
之類囉...叫我今日放學去當番...當咪當囉妖=﹏=...愈黎愈憎佢呀簡
直...跟住格一陣佢話快d落去禮堂有周會...我地有一大半有份表演...
一半人仔落到禮堂...一入去d人係坐好哂囉...仲比有幾個老師問做咩咁遲
呀之類...最衰都係趙sir囉-0-...搞咁q耐先落黎...過多1min
到都唱校歌tim囉...上次考試又係前幾mins即派卷...一派完check
好話即刻開始...全班o哂-0-...次次都係趙sir累事...唉...
之後冇咩特別...係pe堂比我地打羽毛球@@...一打打哂2堂-0-..
.歡笑中渡過...不過手軟腳軟好累-3-...放學上去當值...不嬲唔係
有電腦功課要做就做聽日交d普通功課架啦...唔通發呆咩-﹏-...我諗住
去諗功課果陣趙sir突然問我聽日d功課做哂未...我話差dd佢就即刻叫我
做埋佢...駛唔駛捉得咁實呀大叔...鬼唔知應該做功課-3-...跟住英
文果份poem要畫畫架嘛...咪搵本筆記試畫下先囉...佢經過就話又話做
功課結果係到畫畫...我即刻答英文個poem要畫畫係到試畫先嘛...記得
好似有少少唔多好既語氣-v-...唔可以比佢睇穿我憎死佢先得@@...之
後唔畫住做中史...差唔多5點就已經冇野做-0-...呆一陣趙sir突然
問我dt份功課做好未...我話琴日做左...跟住穎寶拎左d証...入面有
相睇既-3-...就咁岩搵到我果張話sici喎...趙sir又無啦啦話佢
話你wo...比我就打佢啦...我話唔緊要-v-...佢話批准我打佢..
.再話唔駛-0-...係笑唔出同唔知講咩好囉...尤其見到佢個死淫樣賤精
真係頂唔順-﹏-...唉...希望快d放假唔駛對住佢啦/3\ 『淋雨真好♀』 |