``膠紫_bl0g子}};
      我知道我們都沒有錯 只是放手會比較好過
            最美的愛情回憶裡待續
2008 年 2 月 15 日  星期五   晴天


2008-02-15 分類: 未分類

  情人節就第1日番學了@@...其實最衰都係學校...食左星期6日既假...原本

  係星期6日既唔知初幾放架...係平時...不過今年係星期6日...佢就當放左比

  我地...就要早2日番...唉-v-...今日1番到去就見好多女仔派古古力..

  .比女仔@@...我未坐低已經收了幾粒-0-...可惜我咳咳...1粒都未食.

  ..第1堂就要對住林秀冰...冇哂mood/3\...最憎佢果種啤死人既眼神.

  ..雖然唔係啤我係啤我fd...都真係好好憎佢個死姣婆...叫老師永遠其他都叫

  係佢同死淫sir唔會叫xDD...之後都冇咩野做過-0-...平平常常咁過左1

  日...只係多左d古古力-3-...同埋放學果陣見到王孝和企係對面馬路唔知做乜

  ...好似係到睇過馬路或者其他...跟住校務處有唔少老師一直企係入面...校長

  室都開埋門...好似有事發生咁呢a_a...不過唔關我事吧xDD...之後去左

  晴屋企做功課...番到home再做少少同hea下又過左個情人節@@...年年都

  係係電腦入面過既>3<...唔同在於今日是冇fd的-0-...多謝傑送比我份禮

  物啦-3-...假如送禮物就關係異常未免誇張左d吧-v-...

      『還未弄清自己的感覺...究竟自己想怎樣!?...竟然摸不清自己的心』



2008 年 2 月 12 日  星期二   晴天


2008-02-12 分類: 未分類

  嘻...換左歌了@@...最近鐘意左AN CaFe=3=...造型型爆...又超似

  女仔但係100%男黎喔>3<...不過聽歌聲都知係男0.0...暫時覺得e首幾好聽

  就放住先...遲d搵埋首新歌先轉a_a...最近好鐘意係到嘻嘻哈哈-3-...不過

  笑一下就冇果d...好過冇既又@@...今日去睇戲耶xDD...冇諗住趕1:40果

  場...所以去左旺中行街先...結果洗錢了-v-...買左頂都幾型既帽子、1條雙心

  型既鍊、同1隻掛電話既小公仔*0*...咁就65蚊了...不過利是錢算吧-3-..

  .跟住去左食野...kfc既話都係m記好@@...之後就去左沙田ua睇...岩岩好

  入到去播左少少廣告...冇諗過條龍都算幾長既-0-...偷偷地買左d野食諗住食..

  .結果冇食到@@...曾志偉既gag都幾好笑...套野有時幾好笑...d動作特技都

  幾好睇-3-...不過我個人覺得同少林足球有dd似...又係孤兒冇錢仔因為有功夫.

  ..比人發現到就去左踢足球/打籃球...結果win左...其實係輸變win既@@.

  ..不過唔講咁多了xDD...不同在於最後尾周杰倫演果個方世杰既1生...都係講啦

  -3-...最後佢搵得番阿爸...不過最後都係決定跟番宜家既生活...當中有唔少感

  人架...特登令自己唔流眼淚出來了@@...易喊左...卡通片既感動我都喊得出架.

  ..何況ed-0-...冇人發覺xDD...之後番左去粉嶺買m記再番home食了.

  ..我好乖架啦...琴日開始做功課=3=...1開始1樣琴日2樣...宜家做左1樣

  1陣做多樣@@...其實廢事趕趕趕...趁唔比我用機就做左d先a_a...情人節岩

  岩好要番學唔好意思b0@v@...講真我好好好柒的=3=...著乜都柒唔駛睇@@.

  ..同埋情人節不嬲係托架啦...大個d我就唔知啦...起碼宜家係...『'',,\\心亂如麻]]乂;』



2008 年 2 月 9 日  星期六   晴天


2008-02-09 分類: 未分類

  又改下成個bl0g子嚕0.0...暫時用住e個背景先啦-3-...未搵到個合

  心意的/3\...歌就唔知點解轉唔到∼0∼...轉完首歌變k型...所以只好

  是但搵手唔駛轉既...又係TVXQ東方神起∼哈哈哈-v-...頭像唔知整咩所

  以亂整的-3-...愈黎愈鐘意將個字整到扭曲哂xDD...好好玩a_a...

  最近2日去拜年...有點悶都有點無奈...去婆婆屋企又好爺爺屋企又好...都

  一樣既-v-...食飯果陣我不嬲都係夾1舊送再食d飯架啦...又當我唔夾送食

  ...我鐘意食飯多d唔得咩-3-...咁見我個碗冇送就緊係架...食哂咪冇.

  ..又話我唔夾送=0=...無奈∼0∼...等食同食完果陣發呆+睇電視打發時

  間...等番屋企上ms升lv/3\...有排先升呀∼3∼...下星期四又番學

  tim啦...功課做左1樣仔=3=...仲要去電髮+睇戲...忙死了@@...

                  『∵∴會因為你的一封SmS×╳×而想掉下眼淚∵∴』



2008 年 2 月 7 日  星期四   晴天


2008-02-07 分類: 未分類

  (開左個無聊Xg...放相子的說嘻嘻: http://weblog.xanga.com/PuRpLE_sIcI_zZ )

  又好耐冇打了@@嘻嘻...完全懶得打-3-...放假前...唉...又比人調番

  去前面...咁我當初調去後面黎把能?...調左去前面都算啦...最唔開心既係叫

  左個fd說服下某人同某人坐...成功左之後個2個位突然比人行埋黎坐左囉0n9.

  ..其中1個人就係上次我冇番而搞到我調位果個...haha...真係發覺我想識

  fd係好難既事...當自己想做果陣...卻比人遭阻止和破壞...講真...e個

  現實世界真係太殘酷啦...點解人性係咁可怕...仲有點解自己永遠追唔上宜家d衣

  著呢-v-...我又唔係要宜家好特別好潮果d...係一個普通女仔著果d都好難有

  得著...次次揀親果d阿媽都話唔令唔好...望住人地既衣著髮型真係好自卑-3-

  ...所以幾羨慕阿哥架...男仔著衫唔需要諗咁多...最簡單1件衫+1條牛仔褲

  都可以好型-0-...最多係髮型唔多掂姐...但係女仔要諗著咩衫、著裙定褲、短

  定長、著咩物咩鞋...都諗死人啦-3-...仲要整頭同可能會化埋妝...真麻煩

  ...但係唔整唔諗又唔得=0=唉...仲有阿哥雖然成日搞到亂柒八遭...但係佢

  起碼有自己鐘意既野去做...雖然書讀唔成都可以讀一d自己鐘意既野...好過我.

  ..雖然係間band1學校...成績又唔多好...又唔知自己鐘意d乜有咩專長.

  ..想向邊方面發展...乜都唔知...是但就算...自己真係好冇用囉...新年

  願望就係快d升40...之前目標新年前38升了嘻嘻-3-...多謝陪我升果d人

  xDD...祝大家新年快樂...願望成真吧@@... 『別對我忽冷忽熱好嗎?』



2008 年 1 月 31 日  星期四   晴天


2008-01-31 分類: 未分類

  妖...頂唔順趙sir囉...佢宜家狂係到釘實我...琴日放學就番左屋企

  ...行左一陣先記得要去當值-3-...不過主席同我講過話副主席雖然話自

  己傾好邊個當邊2日...但係其實唔得閒就唔緊要...總之間唔中得閒就黎下

  既...姐係事實上定左去邊2日...其實又唔一定既...無啦啦今日趙sir

  問我做咩唔去當值囉...我話即刻番左屋企...同講左唔記得去...佢又要

  唔信咁仲話駛唔駛我打去問下你屋企人...0n能9痴能線咩...不過佢鐘意

  打咪打囉-0-...琴日阿媽都問過我做咩早左...話左件事比阿媽聽@@.

  ..不過好似冇打到-3-...之後又話唔同佢講聲呀...唔可以咁冇責任感

  之類囉...叫我今日放學去當番...當咪當囉妖=﹏=...愈黎愈憎佢呀簡

  直...跟住格一陣佢話快d落去禮堂有周會...我地有一大半有份表演...

  一半人仔落到禮堂...一入去d人係坐好哂囉...仲比有幾個老師問做咩咁遲

  呀之類...最衰都係趙sir囉-0-...搞咁q耐先落黎...過多1min

  到都唱校歌tim囉...上次考試又係前幾mins即派卷...一派完check

  好話即刻開始...全班o哂-0-...次次都係趙sir累事...唉...

  之後冇咩特別...係pe堂比我地打羽毛球@@...一打打哂2堂-0-..

  .歡笑中渡過...不過手軟腳軟好累-3-...放學上去當值...不嬲唔係

  有電腦功課要做就做聽日交d普通功課架啦...唔通發呆咩-﹏-...我諗住

  去諗功課果陣趙sir突然問我聽日d功課做哂未...我話差dd佢就即刻叫我

  做埋佢...駛唔駛捉得咁實呀大叔...鬼唔知應該做功課-3-...跟住英

  文果份poem要畫畫架嘛...咪搵本筆記試畫下先囉...佢經過就話又話做

  功課結果係到畫畫...我即刻答英文個poem要畫畫係到試畫先嘛...記得

  好似有少少唔多好既語氣-v-...唔可以比佢睇穿我憎死佢先得@@...之

  後唔畫住做中史...差唔多5點就已經冇野做-0-...呆一陣趙sir突然

  問我dt份功課做好未...我話琴日做左...跟住穎寶拎左d証...入面有

  相睇既-3-...就咁岩搵到我果張話sici喎...趙sir又無啦啦話佢

  話你wo...比我就打佢啦...我話唔緊要-v-...佢話批准我打佢..

  .再話唔駛-0-...係笑唔出同唔知講咩好囉...尤其見到佢個死淫樣賤精

  真係頂唔順-﹏-...唉...希望快d放假唔駛對住佢啦/3\ 『淋雨真好♀』



SiCi0618
暱稱: `||﹏sIu紫<3
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-11
2008-07-03
2008-06-30
2008-06-27
2008-06-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 93
今日人氣: 0
累積人氣: 3190
網站連結
*[[你給別人的形象 〃
*[[開啟前世的愛情記憶...
*[[適合裝可愛嗎乂''...
'' [[你是哪種×巫...
'' \\10種愛情測...