哈哈...真係好耐冇黎打啦...已經係上年既事...其實唔打既主要原因...應該
係放棄左堅持去打...以前諗過打哂出黎可能舒服d...唔駛成日留係心入面...但
係當你要諗究竟要寫邊d落去果陣...其實始終都係有心事未講出黎...最後倒不如唔
打...放番係心入面好過啦...世上冇1個可以明白我感受...陪伴到我...同我
傾得心事既人...可能係我自己太極端or太靜or太雙面人or太易喊等等掛...有
d野都唔係可以隨便講既...琴日陪傻沖過生日果陣...見到傑了...講野唔多過5
句就走了...唔知見番佢係開心定唔開心...既想笑又想喊haha...講真果句.
..真係好想乜野都打哂出黎...唔怕比人睇到...不過係冇可能的...就連自己.
..連邊句係真邊句係假扮出黎...已經分唔清了...經常口事心非...今日睇埋套
蜂蜜與四葉草...其實我同佢都一樣...心裡面總係有1個景象...有個幻想...
就係幻想到自己坐係1張椅上面...周圍係灰色的牆...自己愈縮愈少愈細粒...今
日以為蘋果嬲左我琴日陪傻沖去玩勁舞...仲記得佢琴晚講左句去飽佢...已經有點想
喊haha...到佢今日冇搵過我...真係覺得嬲左我...諗住自閉好了...點解
又要搞到1個人嬲...係自己抵死...就算餓冇胃口都好似有d強迫自己食d野...
想以狂打怪令自己專注d...但係一路打一路又會諗...夜晚...睇到傻d發下癲唔
知點解忍唔住笑呢0∼0...可能係咁所以曾經先會鐘意1個傻傻地既人啦...不過夜
d我又感到好內疚...內疚自己點解唔阻止?...2個fd係到殺...口水戰...
做咩唔阻止呢...搞到傻屎心哂心情...仲想唔玩啦...其實我當初唔同佢地講有王
咪得囉...又唔係唔知傻屎係到打緊...點解又唔多d勸下小羊haha...最後同
小羊講左...如果你再殺佢我離會算啦...佢竟然問左句為左e個人?...我答左唔
係...不過答左因為我想靜...果幅幻想畫不停係我腦都浮現緊...突然我企左起身
向前行...附近周圍都係灰色地帶...甚至幻想到打3目場...得自己係有個驅殼.
..附近都係灰色都係透明都係唔存在...最後喊了...真係喊了...跟住玩勁舞.
..只有玩必汁果陣...我先會最專注...因為一分心就會miss左...宜家6點
半都未訓...哈哈...算係通左頂吧@.@...你認為心理會勝過生理定係生理勝呢?
對我黎講唔清楚...不過可以肯定生理係事實...心理始終比生理包圍...除非衝破
( 最尾唔明唔好明 -0- 我亂諗番黎的 ) |