``膠紫_bl0g子}};
      我知道我們都沒有錯 只是放手會比較好過
            最美的愛情回憶裡待續
2008 年 1 月 16 日  星期三   晴天


2008-01-16 分類: 未分類

  今日都幾無奈囉-0-...先係考完中史...個郭愛慈見到有個同學向後面郁

    就即刻鬧我地...係到話你做咩郁向後面呀?...想被取消資格呀!?...

  你地係咪冇腦架?...我仲以為入錯班房tim呀...無奈囉...我知你教

  高form既都唔駛咁卑視我地初中架...同埋宜家係考試嘛...你應該平心

  靜氣得黎有少少嚴肅咁話咁樣會被取消資格而唔係鬧我地冇腦囉...平時就叫人

  唔好咁話人...自己就咁樣話d學生算點先-3-...跟住同晴去左上水搵下

  邊到電髮@3@...順便食m記...佢同緊第個傾計...又好似有少少代溝

  咁-0-...跟住行左陣就搭車啦...我果張8達通阿媽成日話遲d先換啦.

  ..所以仲係小童...今日咁岩撞到搭個女司機...1拍完8達通佢就叫我過

  黎叫我入多1.7蚊...晴幫我話佢用左8達通啦w0...佢就話你仲係小童

  咩...咁我咪豪比佢比多1.7蚊囉...佢仲加多句...咁大個1d自覺性

  都冇...0n9架-0-...我轉唔轉關佢咩事先...我又唔係冇錢搭囉.

  ..同埋你想人工多d咪開多幾轉車囉-﹏-...少少錢人地唔計係你計囉..

  .搭咁耐1能d事都冇...真係超無奈...跟住嬲嬲地第1次係車上面寫粗口

  @﹏@...之前寫都係其他無聊野a_a...哼-v-+...中史變左幾好

  吹呀...比上年做唔哂好好多>v<...同埋唔駛背咁多野xdd...世史

  更加唔想溫...因為諗到可以玩就∼嘻嘻...

           『觸不到遙遠的你...為什麼我們距離愈來愈遠似的』



2008 年 1 月 15 日  星期二   晴天


2008-01-15 分類: 未分類

  今日其實都係冇咩野做過...玩左陣無聊機...hea左陣...當中

  同人吹下水傾下計咁又一日@@...唔知點解覺得蘋果好似有d唔多理我

  ...會唔會真係仲嬲左我-3-...不過由得佢吧...唔敢打去搵佢

  ...唔知有咩好講...仲未諗到40lv果陣入唔入去弒族好...雖

  然我係唔係都要離會改名架啦...只係入左弒族可能同宜家紫龍個會有少

  少仇架b0...又唔想2邊鬥...但係識下d其他人又唔係件壞事..

  .不過會顯得我真係好廢-0-...算啦...離40仲有排@@...

  遲d再算吧xdd...唔知點解我已經慣左...諗乜都好先諗左自己先

  ...先認為應該係自己唔岩自己錯先...唔知咁樣係咪件好事...不

  過總好過話人地唔好...寧願覺得係自己錯吧...明天中史通識繼續死

  吧...冇乜點想溫中史...通識不嬲冇諗過溫...肥硬a_a...

                 『未稱得上是鐘意...但會在意』



2008 年 1 月 14 日  星期一   晴天


2008-01-14 分類: 未分類

  琴晚差唔多冇做過d乜-v-...醒左hea一陣食d野...搵左晴出街

  ...做份舊is卷...好彩頭果d填充+mc有一齊做下炸...今日有

  d都出番囉-0-...跟住阿sir比左答案我地...後面d問答全抄.

  ..抄抄下鬥快xdd=3=+...起碼當中係開心的@@...跟住行左

  陣就番屋企...跟住差唔多都係hea同無心地溫書...冇機用囉0.0

  ...成12點幾阿哥去訓先有得玩-0-...0nMs...全世界得2

  個人0n緊-3-...最後0ff左再hea多陣...張生活技能d野睇

  多1次就訓左...is冇掂過a_a...結果今日生活技能都係有1題空

  左1題8分寫左1行野-0-...家庭果d冇溫過應該都0∼1分...成

  份卷60分我計過應該有2x分既...不過missh0計分嚴d既話就唔

  知啦...is都有題空左冇寫到...7定8分咁就冇左xdd...其他

  都識識地...好彩係小息睇番陣英文字...不過始終串錯=﹏=+...

  hydrogencarbonate 跟住唔記得a_a...填充不嬲死

  開既...算啦@@...跟住定好左...星期四去唱lunchk>3<

  ...同學請的xdd...同埋約定同晴一齊去電髮...不過預左會用哂

  e2年d新年錢=0=...係我心目中...真係覺得自己1d都唔令女架

  ...不過聽到有人同我講令...既開心又唔開心...因為可能只係安慰

  說話呢...不過點都好...可能電左會好睇d既...我覺得啦...總

  之唔好話我令話我可愛啦-0-...似混血兒似裴子瑜果d是但啦-v-



2008-01-14 分類: 未分類

  轉番歌仔嚕-3-...勁耐冇轉囉...因為都諗唔到轉咩歌好...轉左e首

  舊舊地既英文歌...不過幾鐘意聽架@@...歌詞如下0.0

           Bizarre  Love  Trifangle

       Every  time  i  think  of  you
       I  feel  shot  right  through  with  a  bolt  of  blue
       It ' s  no  problem  of  mine  but  it ' s  a  problem  I  find
       Living  a  life  that  I  can ' t  leave  behind
       There ' s  no  sense  in  telling  me
       The  wisdom  of  a  fool  won ' t  set  you  free
       But  that ' s  the  way  that  it  goes
       And  it ' s  what  nobody  knows
       While  every  day  my  confusion  grows

   *   Every  time  I  see  you  falling
       I  get  down  on  my  knees  and  pray
       I ' m  waiting  for  that  final  moment
       You ' ll  say  the  words  that  I  can ' t  say   *

       I  feel  fine  and  I  feel  good
       I ' m  feeling  like  I  never  should
       Whenever  I  get  this  way
             I  just  don ' t  know  what  to  say
       Why  can ' t  we  be  ourselves  like  we  were  yesterday
       I ' m  not  sure  what  this  could  mean
       I  don ' t  think  you ' re  what  you  seem
       I  do  admit  to  myself
       That  if  I  hurt  someone  else
       Then  I ' ll  never  see  just  what  we ' re  meant  to  be

   R e p e a t   * *



2008 年 1 月 13 日  星期日   晴天


2008-01-13 分類: 未分類

  哈哈...真係好耐冇黎打啦...已經係上年既事...其實唔打既主要原因...應該

  係放棄左堅持去打...以前諗過打哂出黎可能舒服d...唔駛成日留係心入面...但

  係當你要諗究竟要寫邊d落去果陣...其實始終都係有心事未講出黎...最後倒不如唔

  打...放番係心入面好過啦...世上冇1個可以明白我感受...陪伴到我...同我

  傾得心事既人...可能係我自己太極端or太靜or太雙面人or太易喊等等掛...有

  d野都唔係可以隨便講既...琴日陪傻沖過生日果陣...見到傑了...講野唔多過5

  句就走了...唔知見番佢係開心定唔開心...既想笑又想喊haha...講真果句.

  ..真係好想乜野都打哂出黎...唔怕比人睇到...不過係冇可能的...就連自己.

  ..連邊句係真邊句係假扮出黎...已經分唔清了...經常口事心非...今日睇埋套

  蜂蜜與四葉草...其實我同佢都一樣...心裡面總係有1個景象...有個幻想...

  就係幻想到自己坐係1張椅上面...周圍係灰色的牆...自己愈縮愈少愈細粒...今

  日以為蘋果嬲左我琴日陪傻沖去玩勁舞...仲記得佢琴晚講左句去飽佢...已經有點想

  喊haha...到佢今日冇搵過我...真係覺得嬲左我...諗住自閉好了...點解

  又要搞到1個人嬲...係自己抵死...就算餓冇胃口都好似有d強迫自己食d野...

  想以狂打怪令自己專注d...但係一路打一路又會諗...夜晚...睇到傻d發下癲唔

  知點解忍唔住笑呢0∼0...可能係咁所以曾經先會鐘意1個傻傻地既人啦...不過夜

  d我又感到好內疚...內疚自己點解唔阻止?...2個fd係到殺...口水戰...

  做咩唔阻止呢...搞到傻屎心哂心情...仲想唔玩啦...其實我當初唔同佢地講有王

  咪得囉...又唔係唔知傻屎係到打緊...點解又唔多d勸下小羊haha...最後同

  小羊講左...如果你再殺佢我離會算啦...佢竟然問左句為左e個人?...我答左唔

  係...不過答左因為我想靜...果幅幻想畫不停係我腦都浮現緊...突然我企左起身

  向前行...附近周圍都係灰色地帶...甚至幻想到打3目場...得自己係有個驅殼.

  ..附近都係灰色都係透明都係唔存在...最後喊了...真係喊了...跟住玩勁舞.

  ..只有玩必汁果陣...我先會最專注...因為一分心就會miss左...宜家6點

  半都未訓...哈哈...算係通左頂吧@.@...你認為心理會勝過生理定係生理勝呢?

  對我黎講唔清楚...不過可以肯定生理係事實...心理始終比生理包圍...除非衝破

  ( 最尾唔明唔好明 -0- 我亂諗番黎的 )



SiCi0618
暱稱: `||﹏sIu紫<3
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-11
2008-07-03
2008-06-30
2008-06-27
2008-06-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 93
今日人氣: 14
累積人氣: 3187
網站連結
*[[你給別人的形象 〃
*[[開啟前世的愛情記憶...
*[[適合裝可愛嗎乂''...
'' [[你是哪種×巫...
'' \\10種愛情測...