好耐冇掂過嚕@@...有咩諗過想打都唔記得哂...正係講下今日既啦...
變態的囉-0-...2默書同背古詩文...數學d數又多到屎...就天光唔
做算-3-...好彩唔當欠@@...古詩文都幾易背既...不過3樣野係最
尾果3堂做哂囉...先默his再背古詩文再默is...his咁n多個詞語
真係超難溫...佢仲要只係默其中15個-0-...死了...之後係e堂又
恰下眼訓@.@...古詩文背左唔怕...is特登溫詞語...句子難背d次
要@v@...應該合格唔駛又重默掛...今日英文堂可愛既小蜜蜂又入黎遊花
園...多數佢入得黎我地唔駛上堂@@...女多過男係多人驚d...隻蜜蜂
真係可以話佢『魚眼蘇絲莉』...點解自己諗下啦...一句英文...琴日係
ms呀pe遠教的@﹏@...雖然讀音唔多正確...之後蜜蜂走左一陣先派卷
呀...全班最高分38...我拎37呀><...差1分大意分咪拎到張書卷
囉...自己抵死T︿T...不過中文堂拎中文卷就唔合格-3-...老師話
得幾個唔合格同埋只係差少少...18分合格我得14.5@@...應該係全
班最低啦掛...自己能力係點自己知...只係冇更加更加努力到姐...之前
數學又係唔合格...真係得英文好唔係辦法...不過我又可以點做先...冇
咩動機令自己想努力d...無時無刻都覺得好累...想放棄咁...今日放學
等yuki果陣係到同天欣傾計同hea...最記得佢問左1句...其實你有
冇諗過拍拖?...我好快答左句冇...都冇岩岩地既對象啦...佢話實有既
...我先加左句...都唔會係我地學校啦...之後開始講學校d男仔有幾咩
-3-...有點對唔住天欣添...佢問親ed問題我都唔係全真實咁答...
係架...有d野好難解釋...加上我自己諗出黎既野特別怪...特別鑽牛角
尖的嘛...拍拖都唔會揀我啦...加上自己唔想人地去分擔自己鑽出黎既傷心
事...都係等自己慢慢一路瓦解之後再算啦...雖然唔係咩都可以瓦解得到的
...多謝天欣陪我傾左咁耐計哇@@...雖然佢都係因為唔想走住而留低的.
..係wo...轉左一首好好聽既鋼琴音樂...鋼琴彈出黎既『倒帶』完全唔
同哂...不過超鐘意的...雖然阿媽覺得平左d...但我唔覺平bo-0- |