``膠紫_bl0g子}};
      我知道我們都沒有錯 只是放手會比較好過
            最美的愛情回憶裡待續
2007 年 12 月 8 日  星期六   晴天


2007-12-08 分類: 未分類

   星期5...話咁快又可以放星期6日嚕@@...拉姑今日終於番了...雖然可以

  搭lift...不過都要祝佢快d好番>v<...音樂堂考唱歌...又係唔掂既

  其中之一樣野-w-...8成既人都2個2個咁唱...我自己1個唱haha..

  .都冇人同我一齊唱架啦...拖累佢地d成績就唔好啦...跟住未到考就練住聖誕

  個歌唱比賽首歌先...之後班同學發癲了...嘈死人...主席好辛苦咁叫佢地唱

  ...最後發覺原來有d眼淚閃於眼睛到...次次見到ed情況都覺得自己好冇用.

  ..咩野都幫唔到手...自己真係衰...跟住都冇咩野...係va堂又串下人吹

  下水姐@@...原來有人都好期待上e堂串肥能-0-...放學又hea左陣先番

  ...李嘉誠既人黎打友誼排球賽-w-...我地學校派左大部份乙組去@@...

  最後睇左頭2局都係李嘉誠勝...番左屋企了-v-...有時讓自己靜一下真的會

  比較好...放鬆一下心情...只是不知為了什麼而已



2007 年 12 月 5 日  星期三   晴天


2007-12-05 分類: 未分類

  今日係唔開心既第2日...都係要坐係e個咁既衰位到...堂堂都差唔多望實

  miss阿sir...又係要比格離條0n9仔借野...除非同晴and秋佢

  地癲先開心d囉...嬲唔算好嬲...不過好想鬧人...大聲爆粗咁-3-.

  ..今日周會講性so妖...聽完之後d人又普普通通已經做變左更加常做@@

  ...上中文堂聽到個勁爛gap...估唔到misschan都會搞爛gap

  -0-...話梁凱俊做通渠俊...無啦啦可以拉埋宮崎駿-w-...上英文

  堂聽到格離講粗口@3@...雖然我都好想鬧佢呢...不過姣婆misslam

  好鐘意玩針對...唔好比佢對我改觀好d囉...lunch趙sir明明不嬲

  坐開電腦果邊...突然坐係我同0n9肥能前面...對住佢食飯胃口都唔多好

  啦-︿-...仲要係我格離捉棋囉...行一行開唔夠5秒即比人坐我個位..

  .我拎1拎野姐-0-...跟住去練歌...上次冇番唔知企邊...原來又要

  企0n9肥能格離呀妖...未煩夠咩...數學堂趙sir無啦啦企上張椅到.

  ..無奈了-3-...仲要講講下坐標空間講點打死曱甴同蒼蠅囉...佢仲要

  大大聲聲咁講書...唔敢望住佢...好怕佢d口水終有一日飛落我到...面

  都唔緊要...眼就真係會紅架嘛-0-...本人係小學試過比唔記得miss

  定sir整到d口水落眼到了...可能怕左@@...有冇口水都唔敢望啦..

  .pe考跨欄/w\...仲要唔記得帶短褲haha...練習都已經有少少淆

  左底-3-...好彩考試果陣考最低全部冇跌...不過動作冇理到-3-..

  .算好過整親同跳唔到果d啦/3\...都唔係好開心咁...放學同晴and

  秋癲-0-...係到爆粗聊人...秋笑到僵了-3-...不過對我黎講..

  .果一刻可能真係因開心而笑...下一刻即刻又回到原本既心情...繼續努力

  涯到放聖誕假啦...放完可以調位架啦...最多咪唔開心到放假...預左架啦



2007 年 12 月 4 日  星期二   晴天


2007-12-04 分類: 未分類

  講真...今日真係幾0n9DaY...唔理人定事啦...一番到去...

  行到坐位啦...跟住有個人(唔想講who了)同我講我調左去最前...仲

  講左句s0r...好無奈囉...最前姐係望住dmiss阿sir...對

  正果隻囉...你唔想坐e到我都唔會想架...趙sir話係我格離條0n9

  仔肥麟要調去最前所以我要陪佢一齊調...仲加左句坐佢格離真係偉大...

  咁算點先...我仲要係聽到係前面果2個想調...有人問過佢咁我點呢..

  .佢地冇理到就調左...我冇番學大哂囉!?...感覺就好似比人玩...

  比人呃比人屈...又好想默默喊...真係唔好睇我狂串+鬧格離條0n9仔

  肥麟...其實自己真係好好脆弱...郁d就喊...haha...離放假

  都仲有唔係好多日姐...咁都要調...算啦...慢慢忍受e段時間吧..

  .同埋就算條0n9仔肥麟調到最前...佢咪又係一樣睇唔到黑版ppt..

  .都係要問我and狂借我野姐...調最前托咩...問佢佢話至少我睇到普

  通話呀...唉...愈黎愈唔鐘意同憎學校任何1樣野...之後今日上LSA

  啦...我又癲下癲下搵唔到洗野個盆係邊...同邱家威一齊搵唔到...搞

  到我地4個一齊比佢鬧...仲要罰抄野...有少少我累佢地tim...其

  他冇比佢鬧...唔計全班鬧架啦...都仲on下既...只係分數麻麻地.

  ..當做個教訓下次好d囉...上完LSA成塊面紅紅的-w-...好熱熱

  @3@...之後去當值...比某人叫去簽名啦...講左句你好靚女...

  『你慳d啦』...haha-3-...最唔鐘意比人話靚...講真又好取

  笑又好...超唔鐘意...仲要唔算好熟...除非真係好熟好熟我都冇咁唔

  開心既...不過今日嬲又唔算好嬲...要出氣串0n9仔都可以慢慢串..

  .唔開心冇得出氣的...放係心入面吧...講人地壞話又唔係太好...唉

  ...點解生活咁麻煩咁辛苦...為左乜?...點解自己又咁廢比人屈比人玩



2007 年 12 月 2 日  星期日   晴天


2007-12-02 分類: 未分類

  其實冇咩野打@@...燒退了...傷風得番鼻塞...鼻水唔會流

  出黎的-v-...不過都好呀...唔駛比阿媽話『咁快又用完d紙

  巾啦?』haha...今日番左學校學飛鐵餅...曬曬地...不

  過始終都係學完等於冇學-3-唔多明唔多識...到時先算啦@v@

  ...1個鐘到就番番屋企*3*...終於終於down完日本神領

  啦>3<...好懷念好懷念既神領xDD...由番到屋企12點幾

  又食野又等佢load就整ip...搞搞下差唔多成4點先整到-0-

  ...ip超麻煩@@...不過值得既>w<...之前玩過一陣日

  神果d帳號仲係到-w-...不過lv都係低低地姐@@...升個

  賊仔玩緊中...因為華人集中地係海賊村@w@...同埋好懷念以

  前分身玩賊的日子-3-...我最鐘意就係玩聖同埋賊@v@...

  聖係幫人既...去打怪唔怕冇組同埋休閒d@@...賊仔除左打怪

  ...可以行快d...幫聖職潛行(姐係隱形)同加魔法回復...

  引怪放炸彈等等@@...總之好正-v-...當然武道家同魔b都

  好好玩...只係戰士本人唔太鐘意...用二輪新月斬狂爆水的說.

  ..又易死呢@@...不過未玩過騎士同詩人-3-...有d後悔

  冇升好個魔b轉詩人tim...不過可能我都係岩玩賊同聖多d呢.

  ..死啦∼我真係癲了@v@...唔明既話當廢話一堆吧-w-

 



2007 年 12 月 1 日  星期六   晴天


2007-12-01 分類: 未分類

  又好耐冇打嚕xDD...e2日請左病假-v-haha...不過仲記得

  少少野可以寫@w@...星期3果陣生活教育...講好似男女關係果d.

  ..阿sir話真係唔好咩都同異性講...有d距離好...我都知既@@

  ...不過我都會分邊d應該講既...好似佢舉例果d咩週期...講左比

  人知又點先-0-...on9既先講囉...我最多講心事同吹水姐@@.

  ..我反而興幸自己有個異性知己可以咁傾計呢-3-...曾經睇過某1集

  棒棒堂講粉紅知己@@...入面有人話過唔相信有e樣野...不過我肯定

  係有架-v-...因為有本書講過...除非雙方各而心有所屬...否則

  雙2方是不可能成為最好的朋友...始終會產生感覺...可能真係好似佢

  咁講啦@3@...今日請假食野果陣睇到傻屎果句『原來d仔係好型仔的>33333<!!』

  忍唔住笑@v@...人地緊係唔會似你個傻樣啦-v-呵呵...不過樣貌

  唔駛特別計較既又...靚唔令見人見智啦...好似我唔覺我叫靚/令囉*0*

  係白左d...比較似外國人feel姐0.0...甜美的話留在心中就好

  了@w@...講真...有得出去同佢地唱k幾開心架都-3-...比較

  鐘意同佢地一齊玩...冇任何格膜...但係真人fd反而唔係咁...可

  能自己比較容易hurt人...比較怕d掛...講下唱k果日-3-..

  .去完個電話仲有0.52蚊@v@...涯到13號就增值架啦@@...

  計開頭果班人我尾2到...之後冇人敢打比d仔呢-3-...最後叫左虎

  虎打@@...一打就發覺有個人企左埋黎先知...所以同冰冰o左@@.

  ..原來嚇親你唔好意思-v-...之後冰冰話點解佢地一袋2袋咁得意.

  ..嘻嘻@w@...跟住入到k房靜左...冇人唱...最後慢慢先好d

  -3-...我結果冇點過歌@@haha...唱過1首細聲左d聽唔到炸

  ...不過大部份歌又唔識-v-...把聲又唔係好聽...唔唱冇所謂既

  @@...之後冰冰比人hi左cream係面到-3-...洗完塊面都仲

  好油...不過好彩我冇受害-0-...應整落我到既好似整左落d仔到呢

  @3@多謝哂xDD...唔明點解要點2杯野飲-0-...冇1杯飲得哂

  ...咁鬼死大杯@@...唱完k搵埋雪雪就行街-3-...我果然唔係

  為買野而行...唔會有特別興趣行街@w@...所以就好似跟住佢地行咁

  而行街-0-...不過都睇到一樣野...感覺自己遠遠唔及宜家d女仔既

  衣著...不過注定係咁就係咁啦...盡量似都冇用...跟住就同左雪雪

  番屋企先...係車上又靜靜的-3-...唔知同佢講咩好...做為老公

  都唔先講野添@@...不過宜家唔知仲算唔算佢老公啦-w-...呼@@

  ...好長好長添...唔理啦-0-...如果今日唔係請假...可能係

  va堂又可以串嘴講笑了@@...不過算啦...其實就算同人講心事..

  .都總會有d野真要放係心入面既...星期一陸運了...多謝大家關心『鑽鑽鑽ω愈鑽愈深』



SiCi0618
暱稱: `||﹏sIu紫<3
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-11
2008-07-03
2008-06-30
2008-06-27
2008-06-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 93
今日人氣: 15
累積人氣: 3188
網站連結
*[[你給別人的形象 〃
*[[開啟前世的愛情記憶...
*[[適合裝可愛嗎乂''...
'' [[你是哪種×巫...
'' \\10種愛情測...