又好耐冇打嚕xDD...e2日請左病假-v-haha...不過仲記得
少少野可以寫@w@...星期3果陣生活教育...講好似男女關係果d.
..阿sir話真係唔好咩都同異性講...有d距離好...我都知既@@
...不過我都會分邊d應該講既...好似佢舉例果d咩週期...講左比
人知又點先-0-...on9既先講囉...我最多講心事同吹水姐@@.
..我反而興幸自己有個異性知己可以咁傾計呢-3-...曾經睇過某1集
棒棒堂講粉紅知己@@...入面有人話過唔相信有e樣野...不過我肯定
係有架-v-...因為有本書講過...除非雙方各而心有所屬...否則
雙2方是不可能成為最好的朋友...始終會產生感覺...可能真係好似佢
咁講啦@3@...今日請假食野果陣睇到傻屎果句『原來d仔係好型仔的>33333<!!』
忍唔住笑@v@...人地緊係唔會似你個傻樣啦-v-呵呵...不過樣貌
唔駛特別計較既又...靚唔令見人見智啦...好似我唔覺我叫靚/令囉*0*
係白左d...比較似外國人feel姐0.0...甜美的話留在心中就好
了@w@...講真...有得出去同佢地唱k幾開心架都-3-...比較
鐘意同佢地一齊玩...冇任何格膜...但係真人fd反而唔係咁...可
能自己比較容易hurt人...比較怕d掛...講下唱k果日-3-..
.去完個電話仲有0.52蚊@v@...涯到13號就增值架啦@@...
計開頭果班人我尾2到...之後冇人敢打比d仔呢-3-...最後叫左虎
虎打@@...一打就發覺有個人企左埋黎先知...所以同冰冰o左@@.
..原來嚇親你唔好意思-v-...之後冰冰話點解佢地一袋2袋咁得意.
..嘻嘻@w@...跟住入到k房靜左...冇人唱...最後慢慢先好d
-3-...我結果冇點過歌@@haha...唱過1首細聲左d聽唔到炸
...不過大部份歌又唔識-v-...把聲又唔係好聽...唔唱冇所謂既
@@...之後冰冰比人hi左cream係面到-3-...洗完塊面都仲
好油...不過好彩我冇受害-0-...應整落我到既好似整左落d仔到呢
@3@多謝哂xDD...唔明點解要點2杯野飲-0-...冇1杯飲得哂
...咁鬼死大杯@@...唱完k搵埋雪雪就行街-3-...我果然唔係
為買野而行...唔會有特別興趣行街@w@...所以就好似跟住佢地行咁
而行街-0-...不過都睇到一樣野...感覺自己遠遠唔及宜家d女仔既
衣著...不過注定係咁就係咁啦...盡量似都冇用...跟住就同左雪雪
番屋企先...係車上又靜靜的-3-...唔知同佢講咩好...做為老公
都唔先講野添@@...不過宜家唔知仲算唔算佢老公啦-w-...呼@@
...好長好長添...唔理啦-0-...如果今日唔係請假...可能係
va堂又可以串嘴講笑了@@...不過算啦...其實就算同人講心事..
.都總會有d野真要放係心入面既...星期一陸運了...多謝大家關心『鑽鑽鑽ω愈鑽愈深』 |