因為冇時間所以冇打...其實星期一有唔少野想寫架...宜家寫番先@@
...數學堂果陣...阿sir講緊公式既主項變換...話求果個一定要
放係左手邊...原因咪因為定左係咁囉...就好似阿媽唔比你食飯...
你問點解佢都唔比你架...佢定架嘛...聽完好無奈囉-0-...阿媽
唔比你食飯緊有原因架...點會話唔比就唔比呢?...is堂真係好悶.
..佢把聲已經夠悶...講d野又悶...最勁係佢今日竟然講左個笑話呀
...第1次炸...講完大家係識識地笑果隻@@...不過佢真係唔捉人
地傾計架wo...我望落組組都有人傾緊佢可以繼續講書-0-...不過
成日抽人答問題囉...最近2次實驗都用到火柴盒...2次我都有份玩火
...唔知點解完全唔驚...最慘係係冷氣位附近...次次想燒枝木條都
熄-0-...所以我狂燒火柴...真係完全唔怕啦@@...放學就去搵
suki幫我印生活技能d野...不過佢冇f4紙...我竟然沖左番屋企
拎再番學校-0-...5點幾去到學校(因為有第9堂遲放)...又要搵
唔到佢同RaInBoW喎...成間學校周圍搵...本身諗住搵唔到算啦番屋
企...點知望上佢屋企見到佢地-0-...跟住佢阿哥係屋企...所以
唔放便地印左其中一樣...其他話幫我搵billy啦...點知夜晚佢話
搵唔到...唔知點算...又打比kate...打唔通-0-...諗住
聽日受死啦...比人罰定啦...好彩最後搵到kate幫我印所以冇事.
..不過因為我而搞到阿爸阿媽又鬧左陣囉...一個星期日話去買墨先出街
...結果空空而回...今日先講番因為果d墨唔好之類...以為佢搵黎
做藉口囉...雖然應該係...但係又話阿媽又唔去買...同阿哥出街又
唔特登搵埋...慢慢就嘈左陣...我又忍唔住又想喊...最唔想人地因
為我而鬧交反面唔開心囉...唔駛怕我唔開心而特別做一d事架...就算
係咩事都好...我都會慢慢接受...已經慣左啦... |