``膠紫_bl0g子}};
      我知道我們都沒有錯 只是放手會比較好過
            最美的愛情回憶裡待續
2007 年 9 月 19 日  星期三   晴天


2007-09-19 分類: 未分類

  今日一落樓個肚果附近開始痛...之後繼續番學啦...為生活技能d野不停

  咁忙忙忙-3-...早會又係果個鄧警長係到提醒我地咩咩咩...聽聽下個

  肚又突然痛番...忍到上課室又冇咁痛啦...之後冇咩特別...只係上完

  生活技能堂可以放一放鬆...起碼星期四先要努力-3-...唔知點解..

  .已經唔多在意有人又話邊個邊個鐘意你...琴日有個人同我講...邊個邊

  個鐘意你呀(細聲講既)...我係諗由得佢囉...我點會有人鐘意呢...

  不過我真係好想有個人陪伴架...起碼有時想出下街行下都得...不過我身

  邊似乎冇呢...所以真係好想果篇作文真係會實現...你真係會帶我去玩.

  ..可惜你失蹤左...我終於有個似樣d既願望...就係有人可以陪我..

  .帶我去玩...不過冇咩可能嚕...只可以係一d自我安慰既諗法吧...

  我應該都仲係好活係自我既世界入面呢...『 ♀苦茶真係好好聽 >v<

                 街頭那盞路燈彷彿在笑我愚笨 沒什麼能做♀ 』



2007-09-19 分類: 未分類

  因為冇時間所以冇打...其實星期一有唔少野想寫架...宜家寫番先@@

  ...數學堂果陣...阿sir講緊公式既主項變換...話求果個一定要

  放係左手邊...原因咪因為定左係咁囉...就好似阿媽唔比你食飯...

  你問點解佢都唔比你架...佢定架嘛...聽完好無奈囉-0-...阿媽

  唔比你食飯緊有原因架...點會話唔比就唔比呢?...is堂真係好悶.

  ..佢把聲已經夠悶...講d野又悶...最勁係佢今日竟然講左個笑話呀

  ...第1次炸...講完大家係識識地笑果隻@@...不過佢真係唔捉人

  地傾計架wo...我望落組組都有人傾緊佢可以繼續講書-0-...不過

  成日抽人答問題囉...最近2次實驗都用到火柴盒...2次我都有份玩火

  ...唔知點解完全唔驚...最慘係係冷氣位附近...次次想燒枝木條都

  熄-0-...所以我狂燒火柴...真係完全唔怕啦@@...放學就去搵

  suki幫我印生活技能d野...不過佢冇f4紙...我竟然沖左番屋企

  拎再番學校-0-...5點幾去到學校(因為有第9堂遲放)...又要搵

  唔到佢同RaInBoW喎...成間學校周圍搵...本身諗住搵唔到算啦番屋

  企...點知望上佢屋企見到佢地-0-...跟住佢阿哥係屋企...所以

  唔放便地印左其中一樣...其他話幫我搵billy啦...點知夜晚佢話

  搵唔到...唔知點算...又打比kate...打唔通-0-...諗住

  聽日受死啦...比人罰定啦...好彩最後搵到kate幫我印所以冇事.

  ..不過因為我而搞到阿爸阿媽又鬧左陣囉...一個星期日話去買墨先出街

  ...結果空空而回...今日先講番因為果d墨唔好之類...以為佢搵黎

  做藉口囉...雖然應該係...但係又話阿媽又唔去買...同阿哥出街又

  唔特登搵埋...慢慢就嘈左陣...我又忍唔住又想喊...最唔想人地因

  為我而鬧交反面唔開心囉...唔駛怕我唔開心而特別做一d事架...就算

  係咩事都好...我都會慢慢接受...已經慣左啦...



2007 年 9 月 17 日  星期一   晴天


2007-09-17 分類: 未分類

  想發呆都諗住最尾先打日記-0-...次次一去打就唔多記得想打咩xDD

  ...有d想諗下今年中秋節點過@@...上次真係乜都冇做過...係樓

  下蕩下蕩下就算同食下月餅...不過中完秋放完假bbq耶...不過係學

  校...身體好易比蚊叮多幾野-︿-...已經接近2∼3星期啦...點

  解你仲要玩失蹤呢...冇左你e個fd子係身邊陪伴...已經大部份時間

  係自己1個孤孤獨獨haha...好像好多既快樂都比你帶走埋...或者

  係你冇再傳送一d快樂比我...唔知點解發夢會夢到你...會係日本既東

  京...用手提打比我去問候下我...我發親d夢真係好唔真實呢...有

  人可能問...邊個邊個唔陪你咩...我只係覺得大家跟本係2個世界..

  .就算on左msn...你成晚都唔會叫我...有時特地去搵d話題搵下

  你...但係好快又deadair囉...我真係唔想再咁樣搵話題...

  雖然你有時真係做緊功課...愈高年級d功課係真係難d...我明...

  不過以前果個你一on就會叫我...無論得唔得閒...宜家好耐都冇叫過

  果2個字啦...就算叫左...代表咩?...只係一個稱呼?...咁點

  解要叫e個稱呼...想放棄又唔係...你又會突然搵我玩...有時大家

  一on一off...今日又突然一齊玩...咁算係點...可能我地只係

  就算係對既時間愈上...都唔會真係好快樂啦...『換左歌...最近幾鐘意的說』



2007 年 9 月 13 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2007-09-13 分類: 未分類

  嘩...今日教d數又變完全唔識啦-0-...雖然唔駛做功課...睇緊本

  書...睇睇下佢寫最近飛輪海出左新歌...好好聽...人又好英俊呀@@

  ...之後再後d仲有句『回憶在我心中積雪 連日出也無法融解』...講明

  係飛輪海首夏雪添呀-0-...有d無奈囉...今日kate好勁呀...

  佢幫我印野...去佢課室搵佢唔見人...落2樓見到佢...之後跑左上去

  拎比我啦...點知佢傻傻下沖左去3樓(我地係4樓)...沖左入3樓果班

  5d...我叫e到3樓黎都叫唔切-3-...佢沖左入出比人望住哂...

  一定魚爆-0-...今日其實諗過架...雙子座可能真係會視愛情為空氣.

  ..但係當佢認真起黎一定唔會...



SiCi0618
暱稱: `||﹏sIu紫<3
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-11
2008-07-03
2008-06-30
2008-06-27
2008-06-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 93
今日人氣: 7
累積人氣: 3180
網站連結
*[[你給別人的形象 〃
*[[開啟前世的愛情記憶...
*[[適合裝可愛嗎乂''...
'' [[你是哪種×巫...
'' \\10種愛情測...