再次好耐冇打嚕...其實唔係冇野寫...只係唔想寫出黎姐...感覺
自己hurt左一個人...雖然我唔知佢感受...不過總係對佢某一句
緊緊於懷『點解你總係要張d野同人地講先唔直接同我講呀』...講得岩
...冇錯呀...當你害怕問題既後果果陣...都想逃避or搵人傾下
架啦...『就是開不了口』...雖然講左之後唔知你諗咩...不過我
ed人真係冇人要都罷啦哈哈...考試完左幾星期啦差唔多...中文肥
硬...英文最有期望既退左步...有d唔開心...數同地理加埋平時
分應該可以合格...is都出乎意料之外合格...中史竟然考得唔錯有
7字頭=3=...其他係咁啦...今次都尚ok既...不過死左中文
都冇用啦haha...最近傑做暑期工...遇番以前某姣婆...話叫
我睇住黎實殺你果個y字頭既人@∼@...唔講都唔記得左佢添啦...
又話殺我既=3=...宜家多玩番勁舞啦...愈黎愈對ms失望...
整件7lv衫都爆幾件...16lv衫就冇爆上+5...鞋都+2啦.
..其他爆q哂...整玉又係...唔係失敗就爆=﹏=...如果係咁
...同阿哥同傻沖同傑同師父一齊玩勁舞可能仲開心添...不過玩太耐
會唔會累呢@@...最近我同傻沖多左個師父呀@@...佢教我地玩勁
舞既8k同自由...宜家練左8k先...由玩67都唔掂既我玩到9x
速都可以熟啦...練得多同埋有人壓迫下你先練得好d@@...暑假冇
野做...不過都係懶洋洋咁打機食野訓覺...街我都唔多出啦@@
『╳× 不是你配不起我♀只是我配你不起 ×╳』 |