``膠紫_bl0g子}};
      我知道我們都沒有錯 只是放手會比較好過
            最美的愛情回憶裡待續
2007 年 7 月 6 日  星期五   晴天


2007-07-06 分類: 未分類

  今日水運呀=口=...悶到嘔...咩都唔比做...書都唔比睇添...

  帶左書比人收...好彩我冇拎出黎=3=...咁q曬之下睇水運別有一番

  風味架姐...比較好睇係有個較肥既女仔踢板拎第一...勁得佢呀...

  跟住睇我地紅社社長游都幾好笑@@...同埋睇到溫明同d中三鬥都win

  =﹏=...中間有d團體做試範...有兩姐妹得10歲同7歲炸...不

  過我先唔會自卑haha...玩友誼接力賽仲見溫明同班人握手=口=..

  .最後我地班班際接力聽錯野冇落水比...錯失機會...唔緊要啦...

  仲有機會既...只係隊員可能唔同姐...解散果陣見sam喊緊...班

  主任安慰緊...可能聽錯係佢以為...佢想咩哂掛...有參加唔代表會

  win架姐...之後2點又要番番學校練pl...練完番到村見d雲黑黑

  地就唔落咪心諗『係落就落哂佢啦』...咁樣想佢落...10秒內就開始

  滴滴滴啦...慢慢落大雨=3=...真係好巧合呀@@...跟住入左去

  ok睇野...見到個好面熟既人...原來係溫明笠果個...個look

  未見過難怪應唔出=3=...係應得d頭髮@@...跟住冇買野番home

    『 ╳┐╰HaPPyNeSS CouLD nOT bE SimpLE╯┌╳ 』



2007 年 7 月 5 日  星期四   晴天


2007-07-05 分類: 未分類

  n耐唔轉歌就宜家轉埋啦=3=...又係我鐘意既小豬唱架@@”

  會唔會好悶呢...唔會...都幾like入面d歌詞架...

  『           自 我 催 眠

      人 群 裡 面 那 個 我  把 幸 福 遺 落  那 曾 經 走 過 的 路 口
      我 停 了 你 卻 走  我 想 捂 住 我 的 耳 朵
      聽 不 見 你 說  愛 就 在 此 刻  鬆 手 分 手 放 手
      我 猜 不 透  不 猜 透  和 你 背 對 背 的 走
      原 來 怪 我 沒 有  沒 有 愛 情 的 天 份  你 才 要 走

   *  我 想 要 學 會 自 我 催 眠  痛 覺 會少 一 些  潛 意 識 作 祟
      想 著 想 到 失 眠  我 躺 在 沒 有 你 的 房 間
      寂 寞 更 加 明 顯  我 漸 漸 的 自 我 催 眠  卻 回 不 到 從 前  *

      等 著 紅 燈 那 個 我  還 會 向 前 走  也 許 那 幸 福 的 執 著
      在 下 一 個 路 口  專 屬 鈴 聲 我還 留 著
      卻 靜 靜 沉 默  在 我 們 之 間  愛 了 放 了 散 了
      我 會 不 說  不 想 說  怕 說 了 也 沒 有 用
      現 在 我 的 幽 默  只 是 掩 飾 著 心 痛  我 的 難 過

   R e p e a t   *

      我 想 要 學 會 自 我 催 眠  聰 明 再 多 一 些  潛 意 識 作 祟
      想 著 想 到 失 眠  我 走 在 沒 有 你 的 世 界
      卻 走 不 到 永 遠  我 漸 漸 的 自 我 催 眠  慢 慢 閉 上 雙 眼    』



2007-07-05 分類: 未分類

  再次好耐冇打嚕...其實唔係冇野寫...只係唔想寫出黎姐...感覺

  自己hurt左一個人...雖然我唔知佢感受...不過總係對佢某一句

  緊緊於懷『點解你總係要張d野同人地講先唔直接同我講呀』...講得岩

  ...冇錯呀...當你害怕問題既後果果陣...都想逃避or搵人傾下

  架啦...『就是開不了口』...雖然講左之後唔知你諗咩...不過我

  ed人真係冇人要都罷啦哈哈...考試完左幾星期啦差唔多...中文肥

  硬...英文最有期望既退左步...有d唔開心...數同地理加埋平時

  分應該可以合格...is都出乎意料之外合格...中史竟然考得唔錯有

  7字頭=3=...其他係咁啦...今次都尚ok既...不過死左中文

  都冇用啦haha...最近傑做暑期工...遇番以前某姣婆...話叫

  我睇住黎實殺你果個y字頭既人@∼@...唔講都唔記得左佢添啦...

  又話殺我既=3=...宜家多玩番勁舞啦...愈黎愈對ms失望...

  整件7lv衫都爆幾件...16lv衫就冇爆上+5...鞋都+2啦.

  ..其他爆q哂...整玉又係...唔係失敗就爆=﹏=...如果係咁

  ...同阿哥同傻沖同傑同師父一齊玩勁舞可能仲開心添...不過玩太耐

  會唔會累呢@@...最近我同傻沖多左個師父呀@@...佢教我地玩勁

  舞既8k同自由...宜家練左8k先...由玩67都唔掂既我玩到9x

  速都可以熟啦...練得多同埋有人壓迫下你先練得好d@@...暑假冇

  野做...不過都係懶洋洋咁打機食野訓覺...街我都唔多出啦@@

      『╳× 不是你配不起我♀只是我配你不起 ×╳』



2007 年 6 月 22 日  星期五   晴天


2007-06-22 分類: 未分類

  其實轉既e首歌好岩我宜家諗既野咁...宜家係時候轉下啦 =﹏=

  唔知你地明唔明我up咩...不過都要留心下歌詞 >v<

  『        謝 謝 你 的 溫 柔

     謝 謝 你 如 此 溫 柔  捧 著 愛 靜 靜 等 候
     我 的 雙 手  其 實 同 樣 在 氈 斗  當 我 能 給 你 什 麼
     我 只 是 一 個 他 遺 忘 的 我  心 被 一 掃 而 空

  @  我 會 把 你  種 在 我 心 中  也 許 某 天
     會 終 於 再 次 長 出 一 個 夢  @

  *  不 知 道  不 明 瞭  不 想 要  為 什 麼 我 的 心
     明 明 是 想 靠 近  卻 孤 單 到 黎 明
     不 知 道  不 明 暸  不 想 要  為 什 麼 我 的 心
     那 愛 情 的 綺 麗  總 是 在 孤 單 裡
     再 把 我 的 最 好 的 愛  給 你  *

  #  謝 謝 你 如 此 溫 柔  點 著 笑 容 的 燈 火
     只 溫 暖 而 不 打 擾 我 的 寒 冬  還 未 決 定 往 哪 走
     再 所 以 不 能 答 應 你 陪 我  怕 你 會 變 成 我  #

  R e p e a t @ * * #               』



2007-06-22 分類: 未分類

  過左e幾日...終於考完試啦...有4日假xd...而且之前睇果

  套轉角*遇到愛呢...娛樂台宜家播緊=v=...相差成半年先播@@

    考試果陣都好似發生好多野咁(真實既少啦)...我每日不停反覆

    咁諗...到底e個決擇我係咪做錯呢...如果繼續e個決擇..

    .又好似會hurt到人...應該話會傷到添...真係好難諗.

    ..唔想傷到人就唔好繼續e個決擇...傻左啦∼哈哈...我係

    墨香到冇可能有好多fd而唔駛見住大家好似為我而鬧交咁...一

    路諗一路想喊...我正係知如果繼續可能有不堪設想既結果/_\

  有冇再次打開佢部電腦同大家見面...感覺好似冇咩改變...最多係

  我改變姐...唔知咁樣係一件好事定壞事呢...



SiCi0618
暱稱: `||﹏sIu紫<3
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-11
2008-07-03
2008-06-30
2008-06-27
2008-06-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 93
今日人氣: 6
累積人氣: 3179
網站連結
*[[你給別人的形象 〃
*[[開啟前世的愛情記憶...
*[[適合裝可愛嗎乂''...
'' [[你是哪種×巫...
'' \\10種愛情測...