好似又好耐冇打日記啦=v=放假前忙放假又忙放完假都忙...唉
點解我要入e間中學...雖然有時候係忙入面都會搵到快樂...
不過我唔想搵啦...我寧願慢慢咁過哂d日子...好似hebe咁(keke)
放假前都有落雨(可以淋下雨正)...特登唔開傘淋下都幾好
...星期二lunch果陣我食緊飯啦=v=我前面果個突然
一個轉身拎左d野食@_@o左...跟住繼續食...最後仲
有幾舊拎埋比佢食...我冇所謂...受害又唔會係我xd.
..之後係中文堂小測聽到格離1c教書全班都笑...佢地好
似對卷嘛...之後講左句「冇問題就拉開拉鍊放落書包啦」.
..笑爆...之後仲有d唔講啦xd...
星期三果陣真係地獄...忙到七彩=v=先英作作best fd
...我冇咩fd仲要係gd fd就更少...又要寫到野既..
.突然諗到某人講過一句『仲有我呀\ /"』就作佢啦(心諗keke)
...起碼大家真係幾難得...傾得埋有時又會諗/講埋一樣既野
...大家識得又耐過同學...咁樣又吹到2百幾字keke..
.不過好戲在後頭...家政死左...冇帶野隱唔過tim=v=
唉...放學又搵唔到佢...放完假先罰啦...罰到5月中吧.
..係咁命苦架啦...鬼叫我唔講比佢聽=v=死就死囉...
(放假離唔開ms功課煲劇...冇咩好寫係咁啦) |