``膠紫_bl0g子}};
      我知道我們都沒有錯 只是放手會比較好過
            最美的愛情回憶裡待續
2008 年 5 月 1 日  星期四   晴天


2008-05-01 分類: 未分類

    琴日早上請左假 ,, 下午先番 ,, 某d人會知咩事啦 @@" ,, 演閱自大狂黎bk shar!ng ,, 成班都笑哂 @@" ;;

    阿晴仲講左句 ,, 唔好啤住人啦 ,, 人地緊張啦 -3-" ,, 講完紅紅姐姐仲話今次既人好唔認真下 ,, 哈哈 =3=" ]]

    原來係拎錯左稿 ,, 跟住2條友就傻傻下咁即興 ,, 又唔多記得 ,, 最後爛爛地尾收場 ,, 不過幾好笑 @v@" \\

    pe m!ss w0ng帶F1出去跳舞 ,, 招s!R睇我地 ,, 自由活動 ,, heAheA下完堂 ,, 放學去102補默 ,, 跟住又heA ′′

    放飛機大行動 xDD" ,, 夜晚整左舊野 ,, 整到3點幾 =w=" ,, 有機會留意下手機掛住舊野就知咩黎囉 @@" ...

    今日冇咩做過 ,, 都係比人叫醒 ,, 再出黎開機打機 -v-" ,, 下午睇書 ,, 用左成個下午睇哂嚕 *3* ,, 書介 ,, 唉 ._." //

    睇住雖然覺得幾好睇但係唔知講咩好 =口=" ,, 正係諗到本書帶出左e個世界好多野都會因為命運同緣份而改變 ._." ;;

    都係遲d再算吧 -3-" ,, 冇咩野好寫 @@" ,, 聽日+星期一出街 ,, 其他時間冇野做 -w-" ,, 5天黃金假期好似哂左 @@''



2008 年 4 月 29 日  星期二   晴天


2008-04-29 分類: 未分類

    今日冇咩野做過 ._." ,, 英文堂冇帶listening bk ,, 比人拖左去同蔡倩儀坐 t___t" ,, 不過我係唔聽佢吹我唔脹 ;;

    有抄番個答案就得啦 @v@" ,, 勁努力涯左2堂到數學 ,, 個老趙膠的嗎 =[]=" ,, 2c先做緊複習10 ,, 我地就教完ch11 ...

    連個咩幹葉圖散點圖都教埋 ,, e2個都0k ,, 係前面果d唔知乜q第90百位數唔知咩黎 ,, 又要人交功課 ,, 都唔知點好 ]]

    又亂做交左算啦 ._." ,, 都唔明佢教咁快托柒咩 ,, 講幹葉圖 ,, 教左書2個例子 ,, 搞掂下1個散點圖 ,, 講解左連例子都冇 \\

    0k哂派練習做 ,, 星期3交 ,, 勁佩服佢l0 =___=" ,, 快到硬膠架 ,, 不過佢都係想教快d就比我地做練習 ,, 佢就休閒d嘛 ′′

    演閱成日見佢訓覺 ,, 今日仲特登拎本成本字典咁厚既 ,, 預佢睇唔夠3mins就訓架啦 ,, 結果真係w0 ,, 紅紅姐姐冇黎 ;;

    老趙就訓覺 ,, 我地就狂溫世史 @v@" ,, 極正 ,, 通識又辯論過 ,, 不過今次就正係分正反方 ,, 比人屈機 ._." ...

    我都話假如20塊太陽能板1年慳到5百蚊電費 ,, 咁生產多d咪慳多d ,, 跟住又同我講番得個5百蚊有鬼用 ,, 無奈囉 -3-" //

    不過e個p0int殺到佢地 @v@" ,, 下次再屈過 -3-" ,, 如果唔係冇時間我仲可以仲再話番佢囉 @@" ,, 之後世史ut ]]

    做做下又有少少恰眼訓 -3-" ,, 不過最後都張識同吹到果d寫哂 @@" ,, 英文果2條冇溫過+唔記得 ,, 世史預左唔掂啦 ′′

    所以都冇咩所謂既 ,, 只係唔明今年做咩咁遲先派中期報告 ,, 考試前幾星期先黎搞 -口-" ,, is堂森森b又發火 ~0~" \\

    2e就異常靜 ,, s0我地嘈番dd就比佢鬧 ,, 最型係e句 ,, 唔想聽書既同我出去囉 ,, 果陣真係勁想起身出去 ._." ...

    不過佢一定係講下架姐 ,, 出去都一定係罰企 =3=" ,, 放學又heA *V* ,, 同晴晴細細聲唱歌 ,, 唱唱下突然話e你著40架 ;;

    簡直恍神左下 @@" ,, 最好笑都係阿秋講講下楊皓白 ,, 話佢唔知乜乜之後就同佢後面班fd講 ... (突然張生行過) ]]

    張生再見 *3* ,, 果陣笑死哇 -3-" ,, 楊皓白同佢班fd講張生再見 @@" ,, 膠膠地又1day ,, 唔長唔短仲有50day =]



2008 年 4 月 27 日  星期日   晴天


2008-04-27 分類: 未分類

    今日好異常地 ,, 9點幾自動彈起身 ,, 訓唔番果隻 ._." ,, 咁咪起身開機玩下 ,, 1玩玩到3點幾到 @@" ;;

    同晴晴出去上水還書+行下 ,, 就著左前日買果條裙+襪 ,, 雖然有d淆 ,, 不過要令唔要命 0rZ" ,, 哂左勁耐時間 \\

    試下整個新l00k @@" ,, 汁好哂差唔多4點先出 =___=" ,, 比人話唔同哂 ,, 不過都有少少淆淆地 *3*" ]]

    加上個頭唔知整唔整得番 xDD" ,, 之後還書就諗住借書啦 ,, 比人趕走 =3=" ,, 跟住狂周圍兜 ,, 兜過既都再兜 ...

    差唔多又用哂d錢 *v*" ,, 不過我地e d就係窮得黎玩得癲 @v@" ,, 開心就得啦 >w<" ,, 同晴晴買左對1樣既公仔 ′′

    仲1齊買左隻1樣既介子仔 xP" ,, 唔明點解買介子果到特別有得用八達通囉 ._." ,, 仲要爭住黎禁先係問題 =___=" //

    之後1齊食大快活 -3-" ,, 又冇乜點食咁飽啦 ,, 所以夜d都唔多餓 @_@" ,, 跟住比人call左去買m記 ,, 又兜番番去 -3-" ;;

    見到4a果個盧乜峰係到做緊囉 ._." ,, 星期日夜晚8點幾先番工 =3=" ,, 以為佢係果d有錢成日溝女既人黎架嘛 @"@ ...

    買完再去彩園買d野就搭車走了 ,, 番到黎屋企先無奈囉 ,, 先係無啦啦跌左隻介子 ,, 跟住佢彈左下 ,, 跳左落阿哥碗麵到 ]]

    之後佢唔食就倒左去 ._." ,, 跟住我咪沖涼囉 ,, 入去正式沖左2分鐘到 ,, 1個電話打黎話阿爸番緊黎好急屎 ,, 趕住痾大 \\

    叫我唔好洗頭住正係沖左身先 ,, 比阿爸痾左先w0 ,, 勁無奈咁沖囉 ,, 跟住又唔知著番d新衫好定舊衫好 ,, 個頭又點好 ′′

    妖 ,, 搞亂哂我d節拍 ,, 打亂哂我d生活方式 ,, 簡直麻能鳩鳩系煩 -___-" ,, 我最憎唔嗲唔吊架啦嘛 ,, 就偏要我做 ...

    都唔知佢想點 ,, 等佢痾完佢仲要順便沖埋涼 ,, 佢搞掂哂我仲要等d味散囉 ,, 佢就好休閒咁汁野 ,, 到我沖涼陣又勁撞水 ;;

    當我差唔多較好水果陣 ,, 格離又有人用水 ,, 搞到我要重新較過 ,, 仲要連續起碼有5次囉 ,, 果陣勁唔想沖囉 //

    係咪我阻住哂你地生活姐 ,, 搞到人地冇麵食 ,, 又阻住人地痾大沖涼用水 ,, 突然覺得自己好似拖油瓶囉 ,, 可能係都唔定 ]]

    搞到我再沖又唔知點好 ,, 之前洗好身又應該唔駛洗多次 ,, 唔知點好又哂左勁多時間 ,, 搞到沖完涼都就11點 ._." ...

    阻我同人傾計w0 ,, 最唔鋸係我沖完果陣 ,, 佢就勁勁勁休閒咁訓係床上面 ,, 又講埋果d嘔心電話 ,, 好頂唔順囉 ′′

    就好似打完我尖 ,, 之後仲好休閒咁話打尖做先幾好 ,, 又憎多佢一層囉 ,, 人講電話佢講電話 ,, 講得特別嘔心恐怖 \\

    真係好頂唔順囉 ._." ,, 唉 ,, 遲d果5日假唔知做乜好呢 @@" ,, 希望有多d節目吧 xDD"



2008-04-27 分類: 未分類

    換左e首歌 ,, 發覺英文版原來好聽咁多 -w-" ,, 宜家勁鐘意 xDD" ,, 留意下歌詞吧 @v@"

Never Let You Go

  The rain just never seems to bring
  the joy I feel the same
  everlasting pain of my loss remains

  My heart can't seem to learn to part
  the hold you left your mark
  all that I dreamed of now it seems so stark

* Tho I told myself won't hold my breath
  a part of me was dying
  there is nothing left for me to do now but give in *

# If you gave me one chance to tell you how I was feeling
  I would sing to you and tell you I won't
  live my life without you

  If you gave me one chance to tell you how I was feeling
  I would hold your hand and look in your eyes
  and ya know I'd never let you go #

 The way you left me on the train
 I don't know what to say
 I remember everything of that day

 I can't believe we'd never dance
 I just need one more chance
 to share the sunset our one last romance

Repeat *##



2008 年 4 月 26 日  星期六   晴天


2008-04-26 分類: 未分類

    琴日累累地 ,, 11點幾就訓左 -3-" ,, 凌晨4點幾隻腳又突然抽筋了 ,, 次次痛死我哇 t___t" ,, 起身隻腳仲要好累 @@" ;;

    11點幾起身 ,, 幾個鐘內屋企人都未醒 ._." ,, 幾鐘意e種感覺 ,, 靜靜地又有少少自由既感覺 xDD" ,, 現實可能鐘意靜 ]]

    仲記得係game果陣總係鐘意熱鬧既 ,, 諗起咁耐冇番game入面 ,, 成個人唔同哂 ,, 以前對現實冇咩好感 ,, 因為冇牽掛 \\

    反而係game入面 ,, 有1班我掛住既fd子 =] " ,, 現實冇乜人對我好 ,, 係game就有 ,, 果1班絕對係真真實實既fd黎 ′′

    不過如今疏遠哂嚕 ,, 就算入番game ,, 雖然周圍既景物都仲算熟悉 ,, 但係入面既人已經唔同哂 ,, 仲會好似以前咁嗎 ? ...

    可以答係唔會既 ,, 就係上1次突然見面 ,, 都唔多知講咩話題好 ._." ,, 不過我相信大家仲係朋友既 ,, 冇溝通咁解姐 //

    只係宜家既現實多左野去牽掛 ,, 有人對我好 ,, 有個好fd子 ,, 係可以搵到自己既存在感 ,, 同以前已經唔同哂 =] " ;;

    不過以前係game入面既所有回憶我都會11去珍惜的 ,, 今日都係睇劇d0wn歌 ,, 繼續睇Darker Than Black *v* \\

    雖然仲未明哂佢既背景 ._." ,, 不過係幾好睇的 xDD" ,, 反而Hells!ng冇咁大興趣 -3-" ,, 不過慢慢睇啦 @v@" ]]

    5點幾同阿媽出左去買野 ,, 見到李生+侯生經過 ,, 跟住經過見到佢地買冷麵食 ._." ,, 到我同阿媽係日本城望緊fan ...

    佢地係我地後面經過 ,, 之後又係火車站見到德哥阿媽阿爸 ,, 都係第1次見佢阿爸 @@" ,, 佢阿媽真係特別高耶 -3-" //

    個阿爸仲矮過自己老婆真慘 @@" ,, 不過最好笑都係德哥就係遺傳左佢阿爸既基因 ,, 所以先咁矮 xP" ,, 拎個fan番黎 ′′

    比想像中輕 ._." ,, 拎完唔多累的 xDD" ,, 無無聊聊又一天 ,,  不過總好過以前既自己吧 ...



SiCi0618
暱稱: `||﹏sIu紫<3
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-11
2008-07-03
2008-06-30
2008-06-27
2008-06-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 93
今日人氣: 0
累積人氣: 3167
網站連結
*[[你給別人的形象 〃
*[[開啟前世的愛情記憶...
*[[適合裝可愛嗎乂''...
'' [[你是哪種×巫...
'' \\10種愛情測...