2008 年 5 月 16 日 星期五  |
| 2008-05-16 |
分類: 未分類 |
琴日累累地 ,, 又做得夜 ,, 冇寫到 ,, 不過都冇咩野記得了 ,, 正係記得pe堂考籃球 ,, 練習果陣咪射波啦 ;;
射左上去籃板 ,, 彈番出黎 ,, 1彈就彈左去1部準備射波既hand機面上 ._." ,, 仲要係岩岩好彈正落佢塊面到 \\
我諗真係幾痛啦 ~3~" ,, 為佢感到悲哀 ,, 不過自己都有報應 ,, 重考籃球吧 0rZ *3* ,, 今日英文ut冇溫過照考 ]]
唔多難都0k既 ,, 接住is默書 ,, 係佢未黎之前先開始溫 ^[]^" ,, 想出貓佢又係我果條通道到不停走黎走去 ...
唔出都煩q死人啦 =___=" ,, 我發覺森森b真係好鐘意做犯眾憎架 ,, 之後中文堂 ,, 上上下勁想訓覺 ,, 1打鐘到第2堂 //
有2位老師黎睇堂 ._." ,, 1聽到醒哂 =3=" ,, 馮綺嘉同周慧儀 ,, 不過最後周慧儀冇黎到 ,, 多好的 xD" ,, 自在番d ′′
TE隻腳唔多想做 ,, heAheA下 ,, 留番下次先再做埋佢算 *3* ,, 放學奮進 ,, 某條粉皮冇黎真好 ~3~" ,, 得條肥仔 ;;
佢就冇咩野 ,, 係講d廢話 ,, 又同蛇仔明介紹下某人 ,, 唔嘈我真好 ._." ,, 坐係happy格離 ,, 但係好少傾計 \\
今日無聊就傾左陣 ,, 因為蛇仔明講d野唔聽冇所謂架 ,, 中文堂唔聽先死架姐 ,, 係到講下明星 .___." ,, 之後5點閃人 ]]
叫瑩姐講果句放飛機勁大聲勁正 *V* ,, 唔知點解會答你d問題 ~3~" ,, 傻左 xP" ,, 聽日放學死了 ,, 實比人叫名 ...
阿魚今日先拉大隊準備聽日1齊去睇某2位人兄比賽 ,, 到時話會叫我同卓芷個名 ._." ,, 無奈的 ~V~" ,, 不過都會去睇既 ′′
其他人做d乜又唔係我可以決定既 -33333-" "「心扉鎖上多道枷鎖﹏可能只有你才有專屬的kEY去慢慢打開乂
|
2008 年 5 月 13 日 星期二  |
| 2008-05-13 |
分類: 未分類 |
最近無聊地 ,, 入番ms ,, 1入去就有人識 ._." ,, 同人吹左陣水 ,, 又玩左陣 ,, 有諗過繼續番之前既目標 ;;
不過真係做先算吧 *3* ,, 多數得個諗字 ,, 順便都汁下自己果堆書 ,, 汁汁下又搵到小6 d野 ,, 回憶左陣 \\
仲有d f1既 ,, e幾日好似番番以前咁 ,, 去搵番1d失去左既野 ,, 同1d被遺忘左既野 ,, 講真果句 ,, 對小6既野 ]]
冇哂思念 ,, 當你番番去小學果陣 ,, 其實人地都唔多得閒招呼你 ,, 口頭就話咩咩咩咁 ,, 自己都忙到唔多想理你 ...
所以原本對小學唯1有d掛念既都係同學 ,, 不過上左中學大家有大家新既生活 ,, 都唔會再界入到對方 ,, 加上冇個知己 ′′
所以都冇聯絡了 ,, 小學留低既只有零碎既回憶 ,, 我發覺自己d失憶症真係1時時 ~3~" ,, 1時諗極都諗唔到 //
1時1d人地都唔會記咁清楚既又去記好清楚 ,, 怪人1個xDD" ,, 今日冇咩特別野發生 ,, 係老趙又同我發表偉論 ._." ;;
本身佢d偉論我冇乜點聽入耳 ,, 因為10次8次d內容都差唔多 ,, 不過今次又咁岩同我媽琴日講過既野有關係 ...
搞到記得幾清楚 ,, 阿媽對我既期望 ,, 真係未必做到 ,, 加上真係諗唔到自己出路想點 ,, 老趙再講番話令我更加明白 \\
阿媽既期望真係好難做到 ._." ,, 唉 ,, 唔知點算 ,, 暫時唔好諗住吧 ,, 之後最近d野發生 ,, 早會又講左個類似既題目 ]]
佢講講下突然提到 ,, 搞到我又諗起d野 ~3~" ,, 點解最近發生d野都好似有因果關係咁架 -[]-" ,, lunch放f!le落1樓 ′′
唔小心整跌左 ,, 飛左落街 ,, 姐係地下 *3* ,, 跟左落去 ,, 好似冇人中頭獎 ,, 咁都好d ~___~" ,, 今日m!ss h0發癲 ...
難得1見既紅色裙 ,, 佢今日真係心情極好 ,, 上堂會搞爛gag講笑架 ,, 既好笑又恐怖 ._." ,, 每日都好多事情圍繞 //
不過未必件件都拎出黎諗 ,, 都係放埋一邊遲d先算 ,, 你唔開心都會令人唔開心架 ,, 你唔講出黎更加令人地擔心t!m啦 ;;
聽到你比人鬧 ,, 收線果刻真係覺得都關自己事架 ,, 又再1次唔知點安慰你了 -w-" ,, 又點會唔駛人擔心w0 \\
好唔想自己總係要被人擔心 ,, 唔可以放心 ,, 都想擔心下人 ,, 人地就覺得你可以放心 ,, 唔知你地明唔明 ,, 好似受保護l0 ]]
但係有時唔多想咁 ,, 有d似隻井底之蛙 ,, 唉 ,, 好亂 ~V~" ,, 我唔會迫你 ,, 只係覺得講出黎會好d既就講吧 ... |
2008 年 5 月 11 日 星期日  |
| 2008-05-11 |
分類: 未分類 |
琴日冇咩做過 ,, 係黃昏出左去沙田行下 ,, 去無印買筆 ,, 主要都係行街 xDD" ,, 做d咩都冇所謂啦 -w-" ;;
發覺原來自己1入cD店可以待好耐 ,, 不過最主要都係對Japan / 韓國果d有興趣 ,, 尤其視覺系 *V* \\
最型既團體莫過於視覺系也 xP" ,, 上次見到An Cafe ,, 今次見到M!yav! / Hyde *3* ,, An Cafe果隻13幾到 ]]
M!yav! e隻22幾 ._." ,, 不過我都唔會買 ,, 我永遠都係d0wn ,, 加上都冇錢啦 -3-" ,, 用錢去做其他野好過 @@" ′′
今日有機用開始就睇動畫同打下機咁 ,, 咁又1日 -V-" ,, 雖然母親節 ,, 但係1d氣氛都冇 ,, 鬼叫有條賤精係到咩 -w-" //
賤到佢呀 ,, 琴晚我早訓唔知 ,, 原來冇番t!m ,, 今日仲想番黎 ,, 收皮啦佢 ,, 只係係我沖涼果陣佢話想落去食 ,, 都夜啦 ...
係屋企整好過 ,, 之後又幫手整野食 -w-" ,, 唔小心到剪到手指少少 ,, 流左少少血同有少少痛 ,, 不過痴左膠布冇咩事了 ;;
係宜家唔多就手姐 ,, 仲有待改善 -v-+ ,, 為LSA努力吧 ,, 對佢黎講 ,, 應該係e到既最後的晚餐吧 ,, 聽朝會走啦應該 \\
唔知點解真係唔多想理咁多 ,, 不過都提醒自己唔好做到咁絕了 ~3~" ,, 睇下點啦 ,, 靠個天睇下想唔想我睇住佢走吧 ]]
聽天由命 -V-" ,, 唔諗咁多既心情一定好d ,, "___說我傻得可以 還不是因為你❤×乂 |
2008 年 5 月 10 日 星期六  |
| 2008-05-10 |
分類: 未分類 |
前晚累累地 ,, 11點幾去訓左陣 ,, 諗住點半起 ,, 點知4點幾先起 -v-" ,, 做埋lsa都差唔多5點 ,, 正係上左定稿色 ;;
同寫埋d野 ,, 廣告彩果到未畫 ,, 星期2 8點前要帶番去比佢睇 ,, 希望得啦 ~0~" ,, 放學去113做番奮進份野 \\
做完差唔多5點到就走 ,, 又係自己1個番 *3* ,, 星期5 e日怪怪地 ,, 汁邊d人都好似唔多開心咁 ,, 不過好多野 ]]
都唔係我地外人可以插手解決既 ,, 唔好做中間人好d ,, 真係好想睇你唱歌 -v-" ,, 一定要報呀你 xDD" ,, 一定去十卜你 ′′
要唱k先唱 ,, 個feel就唔同哂架啦 -w-" 嘻 ,, 冇咩野寫 @@" ,, 寫住咁先啦 ,,
___願將歡笑聲蓋掩苦痛那一面___悲也好___喜也好___每天找到新發現
讓疾風___吹呀吹___儘管給我兩考驗___小雨點___放心灑___早已決心向著前___ |
2008 年 5 月 9 日 星期五  |
| 2008-05-09 |
分類: 未分類 |
今日上星期一堂 ,, 數學果陣老趙派番d格仔簿 ,, 勁多人做錯哂 ,, 佢又唔駛衰到咁呀 ,, 搵邊d衰既出黎打開比人睇 ;;
果2位科長都笑得幾勁下t!m ._." ,, 之後借瑩姐本野黎改 ,, 不過鬼叫佢教得咁能快咩 ,, 都未掌握好點做就跳下一part \\
真係當我地神人咁咩 ,, 1教就即識 ,, 係既話就唔駛番咁多學啦 =3=" ,, 都唔明佢想點 ,, 通識小測 ,, 唔知溫咩所以冇溫 ]]
因為都係亂吹架姐 -___-" ,, 我諗今次應該唔合格 ,, 因為我冇1次合格 xDD" ,, 之後又分辯論咁坐 ,, 又係發言人 ._." ...
係到傾會講d咩論點 + 分工 + 搵咩額外資料之類啦 ,, 一陣就落堂 ,, lunch番左去 ,, 盡快食完番黎 ,, 不過見你打緊波 //
廢事阻住你啦 -w-" ,, 上去heAheA下又打鐘 ,, 世史黃麗嫻冇番 ._." ,, 搵左英語角個m!ss chan代 ,, 超好w0佢 ;;
比捉棋比訓覺比做功課 ,, 只係唔可以傾計同冇野做 ,, 抄埋改正咁上下又一堂 ,, !s堂森森b又無啦啦發脾氣咁啦 -3-" ′′
有差唔多1半班人冇帶齊野企哂 ,, 跟住又有少少作反 ,, 咪會咁囉 ,, 我汁邊果3條企哂 ._." ,, 自己1個靜坐 + 發呆 \\
森森b鬧t0ny哥變態 @v@" ,, 極正xP" ,, 之後冇咩野做等放學 ,, 唔知駛唔駛奮進問見施志明經過問囉 ,, 見到佢就問 ...
佢係見到我問 ,, 但係又冇答我照行過喎 ,, 算點姐 ,, 當我透明 -v-" ,, 唔去算 ,, 肥能同某未發育都冇去 @@" ,, 又heA ]]
不過多左瑩姐係到 ,, 之後玩玩下咁heA ,, 勁勁地 ,, 冇講下野就叫鬧左交 =3=" ,, 5點幾先走 ,, 有時真係幾矛盾架 //
不過可能係自己多心掛 ~3~" ,, 諗得嚴重左 ,, 但係始終覺得好易比人忽略咁 ,, 算吧 ,, 可能同性格有關掛 ;;
其實你e d唔叫責任呀 ,, 只係想盡一番心意去幫姐 ,, 不過真係冇既話 ,, 我心領都足夠架啦 ,, 幾多多謝都唔夠講 xD" |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 41 | »
|
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|