| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|


| 2006 年 9 月 14 日 星期四 |
 |   |
*  |
| .家政 - 同小清一齊整野食`我地次次都最快`整得好搞笑
.小息 - 成個厠所都好多人`勁多紅色`
.家政 - 焗好左d野食`我偷食miss個d`佢個d好好味
.中史 - miss又問人書`好彩都冇抽中我`
.普話 - 好無聊`
.數學 - 以為自己冇帶書`點知係個袋到`
.食飯 - 同彤彤出去買`番去食完`同wingwing傾計就番上去`
.英文 - 0k快過`
.空堂 - 兩個班主任一齊講揀科既問題`除sir話佢以前好多女仔圍住佢要同佢食飯 ..O哂咁放學`
.放左 - hea左陣..去打排球`打到5點半到回家`
.回家 - 歐陽教我數學`THZ YOU -33- |
|
刊登時間︰2006-09-14 08:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 9 月 13 日 星期三 |
 |   |
*  |
| .PE -落大雨`度高個d囉`0k悶`
.數學 - 唔明`今次死緊`
.中文 - 好無聊`我偷偷地睇書..睇哂成本聲之記憶喇`
.食飯 - 因為紅雨要全校人留哂係學校食`C班有牙SIR請食飯..特別個SIUK..佢high到好似去飲咁`
.英文 - 0k悶`比miss話我成日傾計`
.放學 - 同靜雯行去市中心`沿途見到波仔同歐陽`一齊=)陪佢買完野..係M記Hea`有D人0K無聊`番到黎勁大雨`冇遮`淋雨回家去`濕哂` |
|
刊登時間︰2006-09-13 07:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 96 | »
|