今日10點到就起左身..食野..再電腦..之後DADDY教我煮餸..難得一次覺得我們的心很靠近`之後整野就出門口了`都係遲左出..搞到我1點10先到`好彩牙BEE同我差唔多`搵埋DOM軒同牙B..本身由10幾個小學既聚會..變為4個`0K掂`再之後就去增值..再搭MTR出TST..係到討論係佐敦落定尖沙咀落會行到去科學館`..我就係咁打電話`最後都係TST落`搵出口..再行過去..佢地肚餓就去左味千食野`我再行番去7仔買楊枝甘露同糖`..牙BEE唔知做乜野..係咁笑..冇人理佢..又係到笑`食完..就行去科學館..佢地話我著到好似消防員`排左陣隊就入得LU..0K多人..我係咁尋找吹波波個地帶`沿途好多野睇`玩左好耐先搵到..點知
勁多細佬`唔夠佢地爭`唯有放棄..睇左好多人體既野..又影左好多相..之後決定去對面的歷史博物館`0K小人..睇左好多野`好多都好搞笑`行到差唔多6點..搭車出番去MK..兩個男仔都訓左`我同牙BEE又傻傻下唔知到左MK..最後好好彩咁落到車`兩個男仔走先`我就同牙BEE去新世紀搵SHIRLEY去`行左好耐先到..
一齊坐左係M記`..我飲士多啤梨奶昔`同佢傾計加影相`之後3個就一齊去新之城行陣...再去搭MTR出TW..傾番小學D野`小學還是很單純的..落車就同SHIRLEY分開LU..我就同牙BEE去新之城食DIN@大家樂`香蕉船TOO`我要左杯士多啤梨既野飲`酸酸地`0K好飲啦``食飽..影貼紙相去`之後就同牙BEE分開LU..我再搭車番屋企`番到屋企..沖涼..入相`D相多到呢...入到暈..SD到暈`
刊登時間︰2006-08-24 12:56 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日7點鐘起身`快速整野..食野..就同細佬行去新屯中..等埋黃太個d就搭車出TW`落車..黃偉傑以為跌左銀包..點知其實係佢個袋到..搞左一輪..就行喇..我帶路..去到城門谷`同D男仔分開`我同黃太換衫去`出到去..個室內泳池0K凍..出去搵番D男仔`佢地係到玩`我同黃太坐係到..佢教我游水`但係個時唔想濕個頭`冇學到`等到9點幾到MAMI..布EE..KS同SUM黎到`我就入番室內泳池`MAMI同布EE教我游`0K難..教教下..有個男人搭訕`話我姿勢唔岩`冇乜點理佢`點知我拖住布EE游水個時..個男人捉住左我隻腳`佢話要伸直..冇SO佢..佢先放番隻手`0K黑人憎囉`..游到11點幾..沖涼`之後出去等其他人`我終於學識左DD游水..之後齊人..就去食米線`KS同SUM走先`我冇食到`唔中意食`等佢地食哂..我先再係新之城買野上車食`番到屋企`睇碟`再睇電視`睇睇下訓左`真係好攰`醒左就食飯`再傾電話`再打日記`再沖涼`
刊登時間︰2006-08-22 09:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日起身`打左俾牙雞..之後BaBa買早餐番黎吃`..等到12點幾`執樣搵衫..再飲士多啤梨奶就出左門口去市中心`係許留山個邊..等牙雞同小瑜`牙雞俾番本書我`爛左囉..0K激氣`之後去卓悅個D睇野`再去M記買雪糕食`士多啤梨新地真係甜到入心..之後去吉之島`行左0K耐..再行番去卓悅..有個o靚仔賴尿..牙雞買野..再行陣街..就同小瑜搭506..同佢影相`落車之後去0K買野飲同傾計..之後佢話送我番屋企..撞到彤彤`可惜佢見唔到`之後就同小瑜分開左LU..
刊登時間︰2006-08-21 06:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]