頹
刊登時間︰2006-08-03 05:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
JEI係咁..我覺得你對我有偏見囉`我真係未見過D男仔咁..好似你咁小器..原來你同我講既野係真`
唔想見人...失蹤一排`係咁!!
刊登時間︰2006-07-30 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
其實我已經冇利用既價值。
刊登時間︰2006-07-29 09:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]