Cursor by www.Soup-Faerie.Com
I am addicter to...
 
Siiuying
暱稱: ◆''Siu*瑩
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
hohohohohoho
久違
:)
Come back again:)
:)
文章分類
全部 (288)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 288
留言總數: 265
今日人氣: 12
累積人氣: 32341
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

                       

2006 年 7 月 11 日  星期二 晴天
  
=[*
 

今日冇出街..留左係屋企"

肚痛問題不斷圍繞住我=[..我諗我就黎又要入院=[

突然覺得好唔開心=`[...

冇哂方向感"唔知自己係到做緊乜野..

仲係MSN同人展開罵戰..很氣憤...

心情一直極度低落=[...

今日我好錯=[...

我竟然行番舊路..我都唔知自己點解會再做呢樣野...

我覺得依家好沮喪"好頹廢"好不知所謂"

冇目標...冇方向"

我未老先衰=[...我完全諗唔到琴日做過d咩..食過d乜..

我唔想D日子再咁樣過=[..咁樣好辛苦..

有關某既野"我都諗起佢"

=[......

天日又係屋企=["""

 

︰2006-07-11 05:13 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

                       

2006 年 7 月 10 日  星期一 晴天
  
彤彤生日快樂*
 

抱歉冇打日記咁多日"..我會KEEP住打咖喇依家=V=..

今日醒左即刻飛去搵電腦..之後同津津傾MSN..最後仲同佢傾埋電話..估唔到發展得咁快XD..之後食lunch..仲煲燶野TIM..差D火燭..之後同彤彤傾電話..又擾攘左好耐..最後得我同彤彤出..仲要係4點幾先出門口..遲左到TIM-3-"..去到見到彤彤..一齊亂咁行..之後去左影貼紙相..好耐冇影到-0-..有D迷惘..影完出唔到相..憑彤彤既智慧俾佢發現左..之後佢去買野飲"..我就去百佳買=V=..當我苦惱緊飲Strawberry好..定波子汽水好之際..有個傳教既外國男士"..問我地How are you-0-???彤彤又唔應佢..突然之間佢講中文..佢話"你好嗎??..唔洗驚"咁喎-0-..其實我真係超想笑囉個時..之後走左..彤彤幫我開..唔知發生左咩事..係到喪笑..之後沿途係咁笑笑笑..最後去左商務睇書..同彤彤談討左一個問題好耐..之後諗住去元綠食..之後又去左意粉屋..之後去左椰林閣..坐低哂先想走..我地超樣衰咁走左..最後都係去左KFC..個到好凍"..仲有個Strawberry布丁..我想食咖其實/   \..食完就同彤彤分開啦=]..之後打比歐陽傾電話..落車去左0K..買雜誌..同個男Sales傾左陣-0-..之後番屋企同人傾電話"

彤彤-3-..生日快樂牙"雖然知道你今日不太開心"..好快冇野咖啦我相信..=]

︰2006-07-10 11:24 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

                       

2006 年 7 月 9 日  星期日 晴天
  
I am come back*
 

今日日記會好好好長"因為要打番哂之前D日記=V=

6月27日"

自己一個去TW做"飛SO"..做做下訓左..之後去左買野"買完搭車番屋企"巧遇一個變態佬坐我側邊-0-"..發生左D不愉快事件=[..落車後去0K買野..之後番屋企!!

6月29日"

本身以為留係屋企..咁岩胡烽打俾我叫我出街"..出左市中心..佢係到撩女仔咁款囉=P..我地去左行百佳..之後去許留山買野飲..之後佢話去市鎮公園到..之後去左買魚糧-0-..後未先發現唔俾餵..我地勁鬼祟囉..超似賣毒品-0-..餵完之後佢去練拳..我搭車..去搵搵人..再番屋企"

7月1日"

今日同彤彤出街=V=!!去市中"又去公園餵魚..我地係好光明正大咁餵囉-0-..之後去置樂..見到雞雞小瑜盧樂瑤"我同彤彤係個商場到周圍行..刻意去撞佢地3個XD..牙雞修甲..我地係到睇..之後就同彤彤去搭車番屋企"

7月4日"

3號個晚入左院..之後4號出番黎..番屋企途中又撞到胡烽=V=..同佢行行下..佢走鬼左去搵人-3-"..自己一個行多陣先再番屋企"

7月5日"

朝早番學..之後番屋企換衫執野..再會合肥WING湘媚..我拎雜誌..佢地食野..之後搭車去天水圍游水..到左見到彤彤扭汶迎接我地=V=!!入到去同肥WING一齊換衫=V=!!!點知有個工作人員唔俾我出..話條褲唔得..擾攘左好耐..最後都去左游..出邊仲有牙毅同奶生..游下又玩下又SIR下..游到4點半到走..個馮倬毅超衰囉..自己含住D水..再噴去我塊面到!!!..之後同肥WING一齊沖涼XD..之後去西鐵站到食雪條..之後等埋個兩個男仔..就番屯門..佢地走哂後..我同肥WING去食SUSHI..之後再番屋企"

7月7日"

BABA突然提意去BBQ-0-..之後我去一去醫院後..就成家一齊買野食去蝴蝶灣燒..好涼=V=!!!!我一次都冇燒到!!!我係負責食!!!同埋....餵人食=V=!!!好難做咖呢份工XD..無聊係到玩冰玩踢波..燒到9點到走!!!!

 

︰2006-07-09 03:22 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]