Cursor by www.Soup-Faerie.Com
I am addicter to...
 
Siiuying
暱稱: ◆''Siu*瑩
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
hohohohohoho
久違
:)
Come back again:)
:)
文章分類
全部 (288)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 288
留言總數: 265
今日人氣: 9
累積人氣: 32361
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

                       

2006 年 7 月 17 日  星期一 晴天
  
TSW記*
 

今日要番學"差唔多8點時醒左好多次..整好野..行去輕鐵站搵佢地..等小K黎左就番學..入到去都算0K遲..做左HO多野..HO悶..同小K係咁傾計..放左之後係路口傾計..之後囡囡送我番屋企..番到屋企坐左陣..換衫出去搵雞雞同小瑜..等左一陣..一齊去搭西鐵..之後去新北江..行左陣..買左雪糕食..之後行去銀座"沿途落雨..但唔明點解我地仲CC然咁行囉..去到行左陣..打比扭汶佢地..仲未黎..之後佢地去左食面..我冇食..唔多囍陣味..坐到HO逼..對面個太太成日對住我笑..之後再行番去新北江..影貼紙相..影得麻麻咁喇..之後就無端端見到彤彤扭汶黎左..聽到D野.. 心情一直低落..之後見到哈米出現左..令心情跌至谷底..之後同小瑜雞雞走..係咁攬住佢地..上車傾計..西鐵都係傾計..小瑜講D野幾岩聽..之後去市中心..雞雞買左野俾人..再去華都買野吃"途中我拖住左小瑜隻手..好暖..之後就同小瑜搭506"..係咁傾左HO多野..前面個男人都好似覺得我地煩..我覺得同小瑜傾計幾舒服..講野幾理性..之後番屋企..再MSN..電話..日記"

巧遇Mandy小姐                                                    

 

 

 

︰2006-07-17 09:54 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

                       

2006 年 7 月 16 日  星期日 晴天
  
*
 

我諗得HO清楚"愛過就算"你有你既選擇..我都有我自己既選擇"

我選擇唔再糾纏落去..你辛苦時我都辛苦""

我已經放開左..

做番朋友..可能適合D..

︰2006-07-16 06:19 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

                       

2006 年 7 月 15 日  星期六 晴天
  
HO攰*
 

今日6點幾起身-00-..好眼訓咁去整野",,之後去0K搵湘媚"等佢食埋早餐就去車站搵津津"..班車走左..去搭59M..之後再轉車去沙田..好大風..好大雨..上車之後..同湘媚傾計"津津先生偷影我地..落車後"我帶路去千色店..點知其實要行去對面..撞到津津家姐D同學..一齊搭車去..落車後仲大雨"個津津又遮鬼唔到人"..去到後"感覺真係幾細..津津家姐幾靚女..坐左一陣就幫D男仔幼稚園生去洗手間"幫佢地開水喉..之後去埋後台幫佢地換衫"D男仔某幾個幾得意"但佢地真係唔多識換衫囉..幫佢地換好哂後..睇人綵排..之後同湘媚去7仔食早餐..食完佢地已經開始緊..有D衝動想走"因為個到真係0K無聊"..等個男人講完野..我地先入得番去"..坐前面個細路仔都HO得意..之後我地又去後台幫D細路仔換鞋"出番去睇..有個女仔睇佢唔多順眼"..成日望過黎"眼神極唔友善..睇完我同湘媚就走LU..津津送我地搭車"..上車後..又同湘媚傾計"..去到TW我地就分開左"自己無聊行左新之城一陣..就搭車番屋企"番到屋企..好眼訓..準備訓個時..津津又打電話黎..原來佢報左間Band3中學"傾左陣..佢訓教"我睇電視"之後食晚飯"

 

自己都管不了自己
太多錯誤經已因你起。

︰2006-07-15 07:17 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]