| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

| 2006 年 5 月 14 日 星期日 |
 |   |
苦*  |
| Boring``
Boring``
and
Boring``
|
|
刊登時間︰2006-05-14 08:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 5 月 13 日 星期六 |
 |   |
M's Day*  |
| 今日HUSBAND今日打黎叫我起身..佢同我講左佢琴晚發既夢:
話說BLCWC變左個鬼校..好多人都先後唔讀..但係2C班就一個都冇走過..咁就有一晚..我地個班某幾人..為左證明下學校有冇鬼..夜晚就潛入學校..入到去操場乜野燈都冇..個CANTEEN個閘都冇閂到..好似會知道我地入黎咁..之後行入去..個新既飲水機自己噴水..肥WING見到係到笑-0-..之後行上樓梯..個新電視自己開左..播鬼片``..之後上HAll..我地入左去..好涼!!!好寒!!!見到佛陀個像發光..之後..覺得好似小左人咁..最後發現原來柏林唔見左!!!咁我地繼續行..行行下..肥WING o係到震..之後個個都圍住佢..問佢乜事..原來佢見到操場有人打波..之後行去5樓!!見到電腦室D電腦開哂!!..之後長毛個D話想煲煙!!我地全部都入哂男廁..見到有度門閂左..長毛諗住偷望下係咩既時候..門入面勁大聲咁拍門..長毛爬上去睇..原來係柏林..佢俾D繩COOL住哂..問佢咩事..原來佢入左1B班..之後俾鬼捉左-0-..當我地個個都淆哂..想走時..包包提議話搭LIFT..我地個個都話唔好..點知佢自己走去搭..咁我地自己行樓梯..行到去4樓..聽到包包叫..我地即刻跑去搭LIFT個度..禁佢落黎又唔郁..一直停留係5樓..突然倪文話救唔到..叫我地放棄..之後我地就走喇..點知..新聞個隻4眼鬼..追住我地..追到去操場..走唔切..長毛就話隻揪隻-0-..點知佢衰左..倪文都係..到胡烽贏左..我地都成功走得甩=]..
聽完好驚-00-..感覺好寒的喇..不過個夢幾正!!之後做下公文..玩下電腦..就勁早去左學公文!!..做完即刻搵HUSBAND-3-!!!很MIZ你啊XDD..之後HEA左陣..佢番屋企..我就等MAMI個D..之後去市中..會合埋DADDY``..就去睇電話..之後去左漢陽苑食野!! [[提早慶祝媽媽節]]勁多人等..我地BOOK左位..可以直接入..感覺很爽XD..之後佢地去TOL..我同KS就去拎野吃!!!我食D中華沙律個D...發現有好多沙冰-0-..食到好飽!!!同KS出去行陣..見到姜生!!!..之後行左陣..又入番去!!坐左陣..都係頂唔順!!見到D食物想嘔..同KS去TOL..見到有間餐廳叫O SWEET O SWEET..D野食都0K平!!!好味牙>V<!!!!D位又舒服!!..之後食完..走人!!!搭的的..番屋企=]..番到屋企好大風..超爽XDD |
|
刊登時間︰2006-05-13 11:07 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 5 月 11 日 星期四 |
 |   |
=]*  |
| .琴晚 - 訓訓下醒左..覺得好驚..訓唔著!!!!!
.朝早 - 同佢地番學..一齊拎住報紙睇琴日單新聞..佔左好大範圍囉-0-
.佛學 - 聽書..
.電腦 - 整功課...
.數學 - 計數xDD..同樣做個樣野=P..
.英文 - 同鍾紹德用同一次筆-0-..突然對佢改觀=P..冇上第二堂!!去左HAll..聽牙SIR講手仙件事..
.食飯 - 同彤彤出去買M記..食完打排球``
.中文 - 混亂中度過..想訓想訓咁..
.放學 - 打排球+開檢討會!!!各位..我會努力改善的喇=] |
|
刊登時間︰2006-05-11 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 96 | »
|