| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

| 2006 年 4 月 19 日 星期三 |
 |   |
番學了*  |
| 今日正式番學..好彩都識醒=V=!!之後整整野番學!!番到去..都0K多人著夏季!!早會..勁驚俾人捉帶=V=!!!番班房..坐左o係到好耐先記得拎功課出黎-0-..之後閱讀..好似過得特別耐咁..佛學堂!!派卷..82=V=!!不過都唔夠HUSBAND高-0-..之後電腦..整o個個唔知咩狒狒啦!!!數學...我有努力聽咖!!!不過驚又會唔記得..之後英文..我都想留心聽..不過最後都係訓左!!!!第二堂強逼自己起身!!LUNCH..又3個人食..小K唔知做乜...乜都笑-0-..之後同彤彤上番去..又落番去-0-..見到謝彬東!!!彤彤講左D好搞笑既野..之後中文..勁多個人圍埋一齊傾計..仲玩埋火機TIM囉-0-..之後放學..HUSBAND打波..我..彤彤..肥WING響到玩捉雞仔..伏呢呢-0-..又玩踩線..勁熱囉-0-..坐左陣..加埋扭汶雞雞玩..紅綠燈!!!!仲俾人話咩..過馬路-0-..之後玩完..同HUSBAND番屋企嚕!!!!
|
|
刊登時間︰2006-04-19 07:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 4 月 18 日 星期二 |
 |   |
=(`*  |
| 天日番學-0-..有種恐懼既感覺!!總係覺得未做完功課咁=P...
天日著夏季=]
唔想番學!!唔想面對自己所既成績=`(
我要開始努力!!!!!
天日紮計=]
我想食零食零食=]
快D半年半年!!!!
 |
|
刊登時間︰2006-04-18 08:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 96 | »
|