今日星期4啦..接近測驗既日子都愈黎愈近啦=p..
今日番學又肚痛!!!英文堂又係寫囡囡本野..又做test..
之後中史..對對作業咁樣樣...就上DT...超憎上DT囉..
完全係一點興趣都冇!!!潘sir傾下計又唔得囉!!!!
之後lunch…等HUSBAND..包包..佢地兩個都話要食M記!!!
但兩個都有病=P..最後都係去左!!好似間接做左衰人咁-0-..
食得好趕-0-..之後包包番屋企...同HUSBAND番學校!!!
之後週會..唔知乜乜問答..囡囡o係個位到勁講答案..之後仲要係岩囉!!
咁勁又唔見你出去-0-??之後中文..更加混亂!!水戰咁樣-0-..
放學..還書..之後係CANTEEN坐..側邊個枱有雞雞扭汶肥WING熊先生!!
我個枱..HUSBAND彤彤謝世亨!!!同彤彤又係笑笑笑笑笑笑!!!!
好記得..吳CHOK賢-0-“..超搞笑個名=P..
天日天日天日天日天日!!千其千其唔好落雨..
唔好肚痛=V=!!
咁就SO GOOD喇!!!